• wel ja , weet niet goed wat te zeggen eigelijk , maar het ligt me al een tijdje op het hart..

    Ruben was een flinke kerel van 10 die op 25 december is overleden omdat hij een stofwisselingsziekte had.. dat betekent dat sinds zijn geboorte zijn weerstand , zijn spieren , zijn hart etc aan het aftakelen waren. die ziekte is dodelijk , dat wist iedereen die hem kende en het stond vast dat Ruben niet oud zou worden.. maar het kwam toch bij iedereen als een klap in zijn gezicht! echt waar , het is nu al bijna een maand geleden en er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem gedacht heb. bezweken aan een longontsteking : ( vind het zo erg voor hem en zen ouders! en wat misschien nog het ergste van allemaal is , zijn jongere broertje niels heeft hetzelfde en hij blijft nu helemaal alleen achter. pff, ik kende hem dan wel niet zo goed , maar toch vind ik het verschrikkelijk! je beseft ineens hoe kostbaar je eigen leven is en dat ik dat soms niet altijd zie :/

    mja ik wou graag met een heleboel andere mensen die hem kenden naar zijn begrafenis gaan , maar ik kon niet omdat ik examens heb! maar naar het schijnt was het een viering met heel beel kleurtjes omdat ruben niet van zwart hield. wel van kleurtjes.

    nou ja , nu heb ik het verteld! zal wel een foto van hem uploaden ofzo in me fotoboek ..
    Ruben , het ga je goed <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Veel Sterkte Meid

    Wauw.. dat is zo vreselijk..
    nog veel sterkte ermee!


    Life is hard and then we die

    Jemig, ook op die datum. o.o
    Gecondoleerd in ieder geval.
    En veel sterkte nog toegewenst! <'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Heel veel sterkte.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heel veel sterkte <3

    Heel erg veel sterkte!


    -