• Ja, mijn pink is gekneusd. Het kwam door gym. Eerst gingen we allemaal stomme dingen doen (koprollen, ringen zwaaien) en deed ik dus niet zo heel serieus mee. Toen gingen we volleyballen. Denk ik: leuk, volleyballen. Dus ik deed zo mijn best om de warming up goed te doen, en toen ik één keer moest lachen zei die man al dat ie genoeg van me had. Ik dacht zovan; wathever. Toen ging ik zo verder met wat ik moest doen, en schreeuwde Vince zo: 'Hé Annissa!' en toen gooide hij een bal in mijn richting. Dus ik lach zo, en wil die bal naar hem toeslaan. Maar René stond naast me en hij trapt zo súper hard tegen mijn hand (voornamelijk pink). Dus ik klap zo half in elkaar omdat ik pijn had, begint hij te lachen. Dus ik schop 'm zo (oke, achteraf heb ik daar spijt van. Maar op dat moment verdiende hij het, dacht ik. En het was niet eens es op mijn hardst)
    Komt die vent naar me toe, gaat hij wat staan schreeuwen naar me. Dit is wat hij letterlijk gezegt heeft: 'Wat denk je wel niet? René deed het niet expres. Je bent de hele tijd aan het lachen en aan het flauwekullen, ik ben je kotsbeu.' Ik keek hem echt zo aan van: Yeah. Boeiend. En mijn pijn dan? Toen ging hij verder van iets: 'Staat het je soms niet aan?' Ik had geen idee waarover hij het had, en kijk hem o.ô zo aan, en vraag netjes wat hij bedoeld. Gaat hij nog wat tegen me stan schreeuwen. Ik was écht pissig toen. Niet eens op René, maar gewoon die machtspositie wat die man dacht te hebben. ik moest me echt inhouden om m niet te slaan. Ondertussen liepen al zo de tranen over mijn wangen, schreeuwt hij zo: 'NOU DAN GA KOELEN!' Dus ik helemaal wegrennen naar de wc's, en zo 15 minuten koelen. Komt hij opeens aan om te vragen hoe het gaat. Nou, ik zou m wel kunnen wurgen. Eerst onrespectloos doen en tegen me schreeuwen - dan opeens de bezorgzame leraar uithangen. Uiteindelijk heb ik gelukkig niet meer mee hoeven doen. Maar, het 3e uur had ik dus NL. Toen deed het nog even veel pijn, en het begon al wat dikker te worden, wat in de loop van de dag nog erger is geworden.
    Nu is hij gewoon helemaal blauw en zeker een half keer zo dik + scheef. Nou leuk zeg, zo'n gymles met zo'n kotsvent. Dankjewel. Ik kan nu helemaal niet meer schrijven, ik kan niet goed typen. Echt álles wat ik doe, heb ik gewoon heel erge pijn.

    Arg. een andere reden waarom ik school / gym zo haat. De leraren.

    Respect als je dit allemaal gelezen hebt ;3

    Die leraar is een lul Ö
    Ga naar de dokter?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Die leraar is een lul Ö
    Ga naar de dokter?

    Wat zou hij er aan kunnen doen? :X
    Nja, ik denk dat ik het mijn vader wel laat verbinden, als steun enzo n,n

    Wat een lul! Als ik hem tegen kom, dan dan.. doe ik hem wat aan :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Detain schreef:
    Wat een lul! Als ik hem tegen kom, dan dan.. doe ik hem wat aan :Y)

    hahaha liefje dankjewel <3

    Als ik jouw was zou ik toch naar de dokter gaan hoor =D


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ga hem in elkaar slaan. :Y)
    lol, en beterschap. (flower)


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    Ik ga hem in elkaar slaan. :Y)
    lol, en beterschap. (flower)

    (lol)

    Dankjewel <3