• Ik moet de komende twee weken koken, en dat kan ik dus absoluut niet. Dus wie weet iets wat makkelijk en lekker is?

    (geen pasta of soep)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kip Kerrie. x3.


    Smiling but close to tears.

    Frieten halen, chinees halen, grieks halen, magnetronmaaltijden, salade, bijv. dingen combineren (magnetronbami + een ei ofzo)
    Succes <3

    UNCOMMON schreef:
    Frieten halen, chinees halen, grieks halen, magnetronmaaltijden, salade, bijv. dingen combineren (magnetronbami + een ei ofzo)
    Succes <3


    Dat kan ik wel doen. Dank je wel :'>


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Dat kan ik wel doen. Dank je wel :'>
    \Alsjeblieft (:
    En misschien weet je vader [/ofzo] nog makkelijke dingen? ;D

    Ik heb een paar sites en tips opgezocht;
    Site 1
    Site 2
    Of kijk eens in tijdschriften met kookdingen. De appieheijn heeft een gids en daar kan je ook makkelijke dingen uithalen. Je kan ook met je creatieve brein dingen varieren.
    Ik vind zelf sla bij iets altijd wel kunnen..?
    Je doet gewoon wat sla, dressing met wat tomaatjes erdoor.
    nog meer tips? vraag maar :]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Pannenkoeken?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omelet met brood.
    Gewoon eitje klutsen, wat groente erbij en bakken. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Quiche Lorraine!
    Ik vind het zelf heel makkelijk en volgens mij is het altijd wel lekker =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Rosti's. Soort van plakjes aardappels dat je in een zak kan kopen en vervolgens opbakt. Daar kun je worstjes mee bakken en bijv. roerbakgroente.
    Als je voor iets minder vets wil gaan kun je snelkookrijst nemen en klaarmaken met kip (te bakken of koken) of wat anders.
    En wat Hopeless zegt is ook geniaal. Ik vind quiche persoonlijk zalig. En als wij niet goed kunnen helpen, kun je altijd nog wat op internet rondspeuren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Brood:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    frietjes, afhaal chinees, pizza,.. ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Notenrijst is heel makkelijk te maken. En het is heel lekker :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zaitsev schreef:
    Rosti's. Soort van plakjes aardappels dat je in een zak kan kopen en vervolgens opbakt. Daar kun je worstjes mee bakken en bijv. roerbakgroente.
    Als je voor iets minder vets wil gaan kun je snelkookrijst nemen en klaarmaken met kip (te bakken of koken) of wat anders.
    En wat Hopeless zegt is ook geniaal. Ik vind quiche persoonlijk zalig. En als wij niet goed kunnen helpen, kun je altijd nog wat op internet rondspeuren.


    Rosti's zijn lekker!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    macaroni, spaghetti, stampot, opgabakken aardappeltjes met sla ofzo?, iets met rijst..;)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 12:35 ]


    Leef je droom, droom niet je leven.

    Friet


    Queen of Hell is my name