• Mensen dit is een bericht van Ivy dat ze nog kwijt wil.


    I want to get away, I want to fly away.



    Met tranen in mijn ogen, tranen die al in een langzaam tempo over mijn wangen stromen. Zit ik opmijn bed, weer naar dat een en hetzelfde liedje te luisteren. Door het zelfmedelijden, leg ik mijn armen om mijn lichaam heen. Alles was al ver weg in mijn gedachten niet dat ik het ooit zou vergeten.. Maar dat ene woordje bracht me weer zo dichtbij, Te dichtbij. Sommige zouden wel denken dat ene woordje dat kan niet met je doen. Nou ja het doet ook niets met me alleen opend het weer die wonden die nou al bijna weer geheeld waren. Mensen beschrijven zo vaak in series dat het pijn doet aan je hart. Ik moet jullie zeggen dat het echt is, je kan echt pijn hebben aan je hart. Ik heb me laten opjutten door een zo’n kutkoter, dus ben ik mezelf al raar aan het vinden. Iedereen kan tegen een scheldwoord en ik niet.

    Ik ga morgen op vakantie, tot 8 augustus. Ik ga nadenken en ervan genieten, ik hoop dat het lukt. Ik vind het jammer om quizlet te laten zitten. Wie weet dnek ik er 8 of 9 augustus anders over. Mijn series,? Ik weet het niet, ik zal in ieder geval voor mezelf verder gaan schrijven wie weet laat ik ze nog wel op quizlet zetten.. Voor de rest wil ik zeggen dat het me spijt,,

    Had ik Quizlet maar nooit gevonden!


    Why don't you break my heart

    :O
    Het hoeft haar niet te spijten en nogmaals vind ik dit gewoon té erg...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ivy je mag echt niet stoppen! (baby) Ik ken niet zonder uu ! Je kan me vast niet meer herinneren maar ik heb je in me vrienden lijst! Please stop niet je bent een super meid x3


    I do not hook up.

    Prachtig geschreven door haar.


    Live life limitless.

    Gvd. shuygdjhgdl DDD;

    HÈ?
    Ik snap het niet :[


    I recycle my thoughts.

    o my god ik vind dit echt enorm erg voor haar!

    Mijn vriendin is ook al eens verkracht geweest en ze heeft kort daarna zelfmoord gepleegd en ik was de enige die dat wist. Maar daar wil ik nie aan verder denken. Dus kom op je kan quizlet nie verlaten :(:(


    Take My Hand Take A Breath ...

    :O
    ik vind het echt zo zielig voor Ivy
    ik wens haar echt heel veel sterkte toe!
    (K)


    I am an idiot, I move.

    o my god ik vind dit echt enorm erg voor haar!

    Mijn vriendin is ook al eens verkracht geweest en ze heeft kort daarna zelfmoord gepleegd en ik was de enige die dat wist. Maar daar wil ik nie aan verder denken. Dus kom op je kan quizlet nie verlaten :(:(

    Whoa. Wie is er verkracht o_O?


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Whoa. Wie is er verkracht o_O?


    Sorry dat ik het zeg he, maar dat vraag je toch niet eigenlijk ze heeft zelfmoord gepleegt nog eens en het meisje dat het geschreven heeft wilt er liever niet aan denken. Het is kei erg maar ja als jij het wilt wetn.


    Live life limitless.

    Ehm ja sorry, noem me gevoelloos, maar je kan ook overdrijven?
    Srsly.

    Ehm ja sorry, noem me gevoelloos, maar je kan ook overdrijven?
    Srsly.


    Wie?? Ivy??


    Live life limitless.

    Hm gewoon mensen in het algemeen. Die doen alsof hun leven hier ligt enzo.

    Hm gewoon mensen in het algemeen. Die doen alsof hun leven hier ligt enzo.


    Ik dus ook, niet dat ik het zo bedoel met wat ik geschreven heb maar ja.


    Live life limitless.

    Hm ja maar dat is pure onzin. Like, als quizlet om wat voor reden dan ook uit de lucht gaat, dan leef je heus verder. Geloof me. ^^

    Hm ja maar dat is pure onzin. Like, als quizlet om wat voor reden dan ook uit de lucht gaat, dan leef je heus verder. Geloof me. ^^


    Jah deuh dat had ik ook door, ik zou heus niet dood gaan hoor. Dat zou gewoon erg zijn.


    Live life limitless.