• en dat doet pijn >.<
    nee sirieus, ik heb wel eens toen ik wat jonger was een arm gebroken of geneusd, maar dat is niks vergeleken met dit 0_0
    ik moet echt nooit huilen als ik pijn heb, maar ik moest gewoon janken omdat het dus zo pijn deed.
    Ik was dus van mijn fiets gevallen bij een veel te steile heuvel, en ik kon letterlijk pas na 6 minuten staan, omdat het zo pijn deed. Ik moest stapje voor stapje zetten, want ik kon gewoon niet meer lopen:S
    Nu zit ik hier thuis met een verband om mijn enkel heen, en nu moet ik met krukken gaan lopen -_-'
    maar omg, ik heb nu echt respect voor mensen die in een rolstoel zitten of hun hele leven met krukken moeten lopen, want dit is echt moeilijk:$
    Ik ben nu alleen thuis, en ik kan niet eens drinken pakken 0_0
    want ik heb beide krukken nodig om te lopen, en dan kan ik mijn glas niet meer vasthouden enz.
    en ik ben verdoemd om maandag naar school te gaan met krukken:|


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Luctus schreef:
    Au,pijnlijk.
    Het is eigenlijk best dom dat ze je verband hebben gegeven en geen gips.Zo'n scheur moet helemaal goed genezen anders kan je er jaren las van houden,en om te genezen moet je hem stil houden.Dus eigenlijk zouden ze er gips om moeten doen.
    Na ja veel beterschap


    Ik weet het..
    eerst deden ze er alleen maar wat tape eroverheen, maar mijn moeder vertrouwde het niet helemaal, want die tape zat er ook niet stevig op -wat ik overings wel slordig vind van de eerste hulp- en toen zijn we naar de huisarts geweest en die zei dat het het beste was als er gewoon wat verband eromheen gewikkeld werd


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.