• In een Frans boekje heb ik gelezen dat eind dit jaar Tokio Hotel een nieuw album uitbrengt.
    Als we Bill moeten geloven zal dat wellicht een Duits worden.
    Het Duitse album zal dan weer commercieel gemaakt worden door het te vertalen in het Engels.
    Jammer genoeg zullen de bandleden dit jaar niet meer in het land te vinden zijn voor concerten.(huil)
    Nu allemaal hopen dat het album snel uitkomt zodat we die handel kunnen kopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nee waarschijnlijk begin 2009 tenminste dat zei gustav..


    We need to start feeling our heart <3

    hoe dan ook ze zijn nu in de studio aan hun nieuw album aan het werken
    we zien wel wanneer die komt


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nee waarschijnlijk begin 2009 tenminste dat zei gustav..

    Inderdaad, dat hoorde ik ook van Universal. ^^ In verband met de tour enzo.

    in de bravo stond dat hij pas begin 2009 uitkomt.. ze gaan nu eerst nog naar amerika:S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    In een Frans boekje heb ik gelezen dat eind dit jaar Tokio Hotel een nieuw album uitbrengt.
    Als we Bill moeten geloven zal dat wellicht een Duits worden.
    Het Duitse album zal dan weer commercieel gemaakt worden door het te vertalen in het Engels.
    Jammer genoeg zullen de bandleden dit jaar niet meer in het land te vinden zijn voor concerten.(huil)
    Nu allemaal hopen dat het album snel uitkomt zodat we die handel kunnen kopen.


    Dat is al een hele tijd geleden gezegd, maar door de tour in the States is dat weer verandert! ER komt dit jaar nog wel een DVd uit van PDP, en begin 2009 jan/feb. komt de Duitse CD die jij bedoelt...

    Het zal nog wel even gaan duren, ik bedoel in het begin zeiden ze dat het maart 2008 zou komenx]. Wacht nu maar gewoon af, waarschijnlijk wordt het toch weer uitgestelt;].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Idd we zullen wel zien
    ik heb het ook maar gelezen hoor :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Héhé,eindelijk weer een cd. Die andere heb ik al stuk gedraaidxD


    Music is the new sex

    (...)Me zus zei dat niet zo heel goed was


    Ik vond het wel ubertastisch goed eigenlijk (H)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    (...)

    Ik vond het wel ubertastisch goed eigenlijk (H)

    Jah ik was er niet bij
    ze vond vorst veel beter
    maja een concert en een festival is natuurlijk iets heel anders


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    hoe gaat het noeme xD


    Imperfection Is Beautiful

    hoe gaat het noeme xD

    geen idee


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aan de ene kant hoop ik dat die cd zo snel mogelijk komt, maar aan de andere kant mag het van mij ook wel iets langer duren.. Misschien waait de TH-hype dan ook weer een beetje over en blijven alleen de fans over (En niet al die jonge kinderen van tien jaar die stoer willen doen). Dan kan ik ook weer naar een concert zonder dat er een vent voor me staat met een kind op zn schouders... -.-

    Aan de ene kant hoop ik dat die cd zo snel mogelijk komt, maar aan de andere kant mag het van mij ook wel iets langer duren.. Misschien waait de TH-hype dan ook weer een beetje over en blijven alleen de fans over (En niet al die jonge kinderen van tien jaar die stoer willen doen). Dan kan ik ook weer naar een concert zonder dat er een vent voor me staat met een kind op zn schouders... -.-
    sinds JB zijn ze in succes gedaalt
    wie wil er nou fan zijn van die wannabe groep


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uhm. in een Duitsboekje staat dat het nieuwe album in het voorjaar 2009 komt. en in de hitkrant 2009, dus niet 2008.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]