• Green Day, Tokio Hotel, ... ze dragen allemaal eyeliner terwijl ze jongens zijn. Vinden jullie dat dit hoort? Of vinden jullie het om aandacht vragen en willen opvallen?
    Laat het me weten!
    Ik vind het alvast héél sexy staan bij de jongens van Green Day!

    Moeten ze allemaal lekker zelf weten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind het schattig ;3

    AutumnAttack schreef:
    ik vind het schattig ;3


    ik ook eigenlijk zouden veel meer jongens het moeten doen,, bij jared staat het trouwens ook leuk van 30 seconds to mars!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Soms is het een beetje overdreven, maar bij sommige staat het wel leuk :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind zelf er niets aan. Maar zij moeten het weten wat ze wel of niet willen/doen hé. Soms als het zo een klein beetje is en niet opvalt,vind ik het nog wel oke.

    Ethereal schreef:
    Ik vind het er super uitzien, en heb er respect voor. Al kan ik me wel voorstellen dat sommigen het helemaal niks vinden.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ja ik kan dat echt prachtig vinden, maar het moet je echt staan.


    ars moriendi

    het ligt eraan, wie en hoeveel.. of ik het mooi vind of niet.. bij greenday vind ik het lelijk en bij Bill vind ik het eigenlijk wel mooi..


    Je moet worden wie je bent.

    Eh
    Ik draag het alleen als ik uitga. :$

    Dat moeten ze zelf weten. Of het erbij staat ligt aan de persoon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pon schreef:
    (...)
    En is dat puur om het feit dat je niets van TH moet en van GD toevallig wel?


    Nee, want GD vindt ik ook niks.


    Smiling but close to tears.

    Bill is sexy met of zonder make-up :9~

    ik vind dat het niet hoort, make up is voor meiden.

    Ik vind er helemaal niets aan wat aandacht trekkerij is. En dan vooral niet bij Tokio hotel. Bill droeg het van voor ze beroemd waren. Dus mensen die het om aandacht vinden mogen me wel eens uitleggen wat er zo 'aandachttrekkerij' aan is.
    En greey day, ik houw niet echt zo van hun. + Het is hun keuze. Wie zijn wij om te vertellen wat ze mogen en niet?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 20:01 ]

    Irgendwann schreef:
    Ik vind er helemaal niets aan wat aandacht trekkerij is. En dan vooral niet bij Tokio hotel. Bill droeg het van voor ze beroemd waren. Dus mensen die het om aandacht vinden mogen me wel eens uitleggen wat er zo 'aandachttrekkerij' aan is.
    En greey day, ik houw niet echt zo van hun. + Het is hun keuze. Wie zijn wij om te vertellen wat ze mogen en niet?


    Ik vind het bij Tokio Hotel aandachttrekkerij, omdat ik volgensmij zoiets denk; 'Bill draagt het omdat heel veel andere bandmannetjes het niet dragen, en dus aandacht wil' Maar zo denk ik, en ik weet dat hij het al droeg voordat hij in die band zat, maar alsnog, ik zal denk ik vooraltijd zo blijven denken, tenzij iemand met een hééeel goed tegenargument komt. :Y)


    Smiling but close to tears.