• Ik heb zo'n naam die echt iédereen fout schrijft. Mijn naam is Loeka, maar bijna niemand slaagt erin om hem van de eerste keer juist te schrijven, ik heb echt alles al meegemaakt; maar de ergste was Loucka --'
    Hebben jullie ook een naam die iedereen fout shrijft ?


    Just a simple "I love you" (:

    Mijn naam schrijven ze vaak als Gesje terwijl het Geesje is ._.'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik haat het als mensen mijn naam met 2 l'en schrijven. Ik bedoel ik noem niet jullie, maar Julie >.<


    Your Butt is Mine!

    Ik heet anke, op vakantie was er zo'n engelse jongen. Die schreef mn naam als; Unce. Dat was wel het ergste denk ik


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mijn naam werd wel eens als 'Anoek' geschreven, maar waarschijnlijk weet bijna iedereen wel dat het 'Anouk' is :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Kingdom schreef:
    Liese
    Lieze
    Lise
    Lisa
    Liza
    Elisa
    Elise

    echt serieus :')

    Het is gewoon Lize

    Ik noem jou altijd Lieze :$

    Silke niemand schrijft die verkeerd. Mijn achternaam daarentegen die moeten we vaak spellen.

    mijn naam is Karin, heel makkelijk toch? Nou soms is dat zelfs te moeilijk voor sommige!
    ~Karen
    ~Katrien
    ~Kaarin.
    en toen riep ik vroeger altijd 'het is KAR-IN!,' (: maar ik haat het ook als belgen mijn naam verkeerd uitspreken -dan zeggen ze karen of katrien, maar tis gewoon karín.-


    .

    Bij mij schrijven ze elke keer Kimberley in plaats van Kimberly. Zelfs mijn oma schrijft het met een LEY ipv gewoon met een LY.
    Soms is dat zo irritant

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 13:19 ]

    Uhu, ik heet Kyleen.. En iedereen gaat het verkeerd schrijven of lezen.. :'s
    - Kaylien
    - Kayleen
    - Kailyn
    - Kaileen
    - Kailien
    - Kajleen
    - (...)

    en zo gaat dat verder.. En als ze het uitspreken gaat het meestal van 'kieleen' :3
    of nog iets wat zelfd ik niet kan uitspreken, maar ik vind het soms wel grappig als ik zie wat die mensen van mijn naam maken.. :3


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Roos
    Roose.
    Roze.

    It´s just Rose.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nouja of ze zeggen het verkeerd en spreken het uit zoals je het schrijft. Of ze schrijven het zoals je het zegt.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    De mijne is Joyce, opzich niets moeilijks aan, maar één keer kwam ik toch echt dit tegen: Djoois. Ik dacht echt van: wtf? x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ethereal schreef:
    Ik zou jouw naam opschrijven als; Luca. Omdat ik iemand ken die zo heet. Alleen is dat een jongen

    Die schrijfwijze is ook een klassieker^^


    Just a simple "I love you" (:

    Sommige mensen vergeten de 'h' op het einde van Hannah :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn naam is Cynthia.
    En zelfs sommige leerkrachten schrijven het fout. --'