• Ik was me weer eens aan het vervelen en ging op youtube tot ik dit weer een keer tegen kwam.

    http://www.youtube.com/watch?v=vs3wb0LFt9g&feature=related

    Ik vind het echt angstaanjagend aan je zo een filmpjes ziet. Wat denken jullie? - En met angstaanjagend bedoel ik dan ook, bang hebben voor veslavingen.

    Alle video's samengevat: http://www.youtube.com/watch?v=QYlwSepW7Bs

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 21:43 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik vind het niet echt eng ofzo. Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben, dat je je leven ermee verneukt is dan wel je eigen schuld :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Ik vind het niet echt eng ofzo. Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben, dat je je leven ermee verneukt is dan wel je eigen schuld :')


    Schrikt het jou dan niet af? (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik kan het niet zien, wat gebeurt er? :o


    All was well.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Schrikt het jou dan niet af? (':

    Nee? Alleen omdat ze een verpest gezicht hebben? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Ik vind het niet echt eng ofzo. Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben, dat je je leven ermee verneukt is dan wel je eigen schuld :')


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Cassidy schreef:
    (...)
    Nee? Alleen omdat ze een verpest gezicht hebben? :'D


    Ik bedoel niet het uiterlijk van de mensen maar het feit van zo snel verslaafd te geraken en van die dingen (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ik bedoel niet het uiterlijk van de mensen maar het feit van zo snel verslaafd te geraken en van die dingen (':

    Ik heb alleen 't eerste filmpje gekeken, maar daar merkte ik niets van ofzo? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb niet zo snel medelij met iemand. En ook niet met die drugsverslaafden, daar maken ze het zelf naar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Cassidy schreef:
    (...)
    Ik heb alleen 't eerste filmpje gekeken, maar daar merkte ik niets van ofzo? :'D


    Ja, het eerste filmpje gebeurt er ook bijna niets (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Kingdom schreef:
    Ik kan het niet zien, wat gebeurt er? :o
    Allemaal reclames waarin kinderen zeggen; ik ga drugs gebruiken, voor maar 1 keer. Maar allemaal eindigen ze als junkies.


    it's so empty living behind these castle walls

    Eigen schuld. (cat)


    Alis volat propriis.

    Ik vind het echt verschrikkelijk. >< ik snap niet dat ze zoiets doen eigenlijk. Al denk ik niet dat die filmpjes echt gaan helpen. ;x

    Meestal is het overdreven om te zeggen, van bijvoorbeeld een pilletje of een joint raakt je verslaafd. Maar van Meth serieus wel. Het is de grootste rommels ever. En al helemaal als jongeren zeggen, 'voor maar een keer' dan is het al foute boel. Want er zijn zo ontzettend veel volwassenen die die grens niet eens voorzichzelf kunnen trekken met een genotsmiddel, laat staan tieners/pubers die alles willen proberen en heel nieuwsgierig zijn.

    En daarbij komt dat er in Crystal Methamfetamine, écht écht rotzooi zit. Een jaar verslaafd zijn aan meth staat gelijk aan 20 jaar Herione verslaafd, als je kijkt wat voor schade het lichamelijk en geestelijk aanricht. In Meth zit onderandere wc ontstopper en gedroogd batterijen vloeistof. Ik weet wel dat ik die rotzooi niet in mijn lichaam hoef (cat).

    En dat dat kleine meisje dat op het laatste stukje van het filmpje ook gaat proberen, dat geeft me gewoon de creeps. Want zo gaat het vaak wel. Misschien niet zo overdreven geamerikaniseerd zoals in het filmpje, maar het komt er toch eng dicht bij in de buurt.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 22:16 ]


    Wie du mir, so ich dir.