• Die gaat toch binnenkort dood? Of heb ik het mis?

    (...)
    Dat doet die gast van 30stm ook hoor. ^^ En Justin Timberlake.
    Klootviolen.

    Echt?
    Waarom gedragen sommige celebs zich toch zo dom :o
    Echt belachelijk!:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Echt?
    Waarom gedragen sommige celebs zich toch zo dom :o
    Echt belachelijk!:o

    Hm achja, ik zou er ook gek van worden. Like, als ik hen was had ik allang een fan de hersens in geramt. Maarja ik kan ook echt niet tegen van die hysterische mensen o.o

    Ja vooral zoals ze nu aan het snuifen is! x)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Hm achja, ik zou er ook gek van worden. Like, als ik hen was had ik allang een fan de hersens in geramt. Maarja ik kan ook echt niet tegen van die hysterische mensen o.o

    Hmm das miss wel waar, al die pers en paparazzi moet echt vet irri zijn, maarjah...
    Dat is nu ook wel niet echt dé juiste manier! x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmm das miss wel waar, al die pers en paparazzi moet echt vet irri zijn, maarjah...
    Dat is nu ook wel niet echt dé juiste manier! x'D

    Ik praat het ook niet goed ofzo hoor. ;)
    Het is ook niet echt handig van ze, maargoed ja, als iemand je van een hek wil aftrekken snap ik wel dat je die even een mep verkoopt?

    (...)
    Hm achja, ik zou er ook gek van worden. Like, als ik hen was had ik allang een fan de hersens in geramt. Maarja ik kan ook echt niet tegen van die hysterische mensen o.o
    Hmm.. ik zou geen fans slaan. Paparazzi daarin tegen wél. Maarja, fans zijn ook gewoon blij dat ze je zien, en je ziet niet iedere dag zo iemand als Amy winehouse rond lopen ofzo.

    (...)Hmm.. ik zou geen fans slaan. Paparazzi daarin tegen wél. Maarja, fans zijn ook gewoon blij dat ze je zien, en je ziet niet iedere dag zo iemand als Amy winehouse rond lopen ofzo.

    Als je weet waar je moet zijn wel hoor. :'D [/zegt verder niets]

    (...)
    Als je weet waar je moet zijn wel hoor. :'D [/zegt verder niets]
    Niet als ze gewoon om je heen gaan staan voor een handtekening. En ja, wat je al zei, als een fan je gaat slaan vor een handtekening, of je van iets aftrekt, dan verdient ie wel een klap ofzo?

    Inderdaad. ;)
    Dat is stalkerij/ziekheid. :'D
    Ik snap niet dat TH het uithoud, like, ik had zo snel een paar van die jankende aan je haren trekkende wijfen geslagen toen in gelsenkirchen. |:

    Inderdaad. ;)
    Dat is stalkerij/ziekheid. :'D
    Ik snap niet dat TH het uithoud, like, ik had zo snel een paar van die jankende aan je haren trekkende wijfen geslagen toen in gelsenkirchen. |:
    Nou, weetje? Je ziet maar eens goed te meppen in zulke verdrukkerijen. 14Juni wou ik ook een meisje slaan, die nog geen 2cm van me afstond, maar het lukte niet eens ><

    Knijpen. ^^ [/meesteres daarin]
    Of trappen, like, mij lukt dat altijd wel als er iemand loopt te beuken ofzo. Moet je gewoon een keer in een pit terecht komen, dan went het wel. |D

    Knijpen. ^^ [/meesteres daarin]
    Of trappen, like, mij lukt dat altijd wel als er iemand loopt te beuken ofzo. Moet je gewoon een keer in een pit terecht komen, dan went het wel. |D

    Of bijten. :'D
    Maar ik kon me daar helemaal niet bewegen. Alleen op het begin, toen was het nog een beetje vrede.

    Gewoon opzij beuken, begin een pit. 8D Al doen die kleintejs daar nooit aan mee bij TH =_=
    Nee maargoed dat is Tokio Hotel, die fans sporen niet als het daarom gaat. ^^

    dat wijf kan gewoon niet afkicken ofzo... dus als ze doodgaat zal het waarschijnlijk zijn doordat ze een overdosis heeft genomen (met alcohol erbij dat gaat al helemaal fout...)
    en als ze dan net zoals andré hazes pas echt succes heeft, nadat ze dood heeft gegaan, ga ik haar persoonlijk opgraven en ieder botje breken!!!!:@ grrrrr...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    dat wijf kan gewoon niet afkicken ofzo... dus als ze doodgaat zal het waarschijnlijk zijn doordat ze een overdosis heeft genomen (met alcohol erbij dat gaat al helemaal fout...)
    en als ze dan net zoals andré hazes pas echt succes heeft, nadat ze dood heeft gegaan, ga ik haar persoonlijk opgraven en ieder botje breken!!!!:@ grrrrr...
    dream on girl. Jij Amy begraven? Grappig. =,= Trouwens, afkicken is moeilijker dan je denkt. [/thuiservaring]

    Gewoon opzij beuken, begin een pit. 8D Al doen die kleintejs daar nooit aan mee bij TH =_=

    Nee maargoed dat is Tokio Hotel, die fans sporen niet als het daarom gaat. ^^
    Hmmm.. ik voel me aangsproken. Qua mijn leeftijd doen, niet me lengte >< Maar sowieso, ik ben er tegen om op concerten te vechten. Het hoort juist gezellig te zijn, en als iedereen gaat lopen vechten is er geen lol meer aan. Maargoed, als ze het uitlokken probeer ik zeker te meppen.