• Haihai,

    Nou ik heb een vraag, mijn kinderarts zei dat ik maar 1 m60 zal worden en sommige zegge dat je als je je lengte wilt weten dat je je lengte van toen je 1 jaar was met 1 meter bij moet tellen en dat je het hebt. Dus heb ik het gedaan dus kom ik 1m72 uit oO. En sommige zeggen dat als je 'je maandstonden al hebt dat je stopt met groeien dus beN ik nu maar pas 1 m58 Oo. En trouwens ik en al veertien en nu weet ik echt niet hoelang ik xal worden dus wie heeft gelijk??


    FireFlies Above My Head

    Tja de huisarts heeft jaren voor dit vak gestudeerd, bij mij had hij ook gelijk.


    You can run but not hide

    Je dokter denk ik zo... En dat van die maandstonden is niet waar hoor. Ik ben sinds m'n 13de nog enkele centimeters gegroeid (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    De dokter !? Ik bedoel, ik heb mijn regels al 2 jaar en ik ben ook nog gegroeid. Je kan het laten berekenen door een dokter, door middel van je groeischijf


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    De dokter !? Ik bedoel, ik heb mijn regels al 2 jaar en ik ben ook nog gegroeid. Je kan het laten berekenen door een dokter, door middel van je groeischijf


    Groeischijf??


    FireFlies Above My Head

    Twee jaar na je maandstonden hou je op met groeien. Je krijgt dan nog wel vrouwelijke vormen enzo, maar in de lengte hou je gewoon op.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ben 17 en amper 1m55, dat is pas erg! .__.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je regels hebben wel invloed op je groei. Het mindert erdoor wel, maar niet veel. Ik zou op je huisarts vertrouwen


    your eyes are like stars in the night.

    Eye schreef:
    Tja de huisarts heeft jaren voor dit vak gestudeerd, bij mij had hij ook gelijk.


    Maar ik ken mensen en de dokter hebben hun lengte al berekent en later bleek dat de dokter ongelijk had want ze waren allemaal wel 10 centimeter groter geworden. natuurlijk kan de dokter da niet zeker weten maar de dokter heeft denk ik niet altijd gelijk.


    FireFlies Above My Head

    Kinderarts.


    Protège moi de mes désirs.

    Eye schreef:
    Tja de huisarts heeft jaren voor dit vak gestudeerd, bij mij had hij ook gelijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij mij vertelde de GGD dat je de lengte van je ouders bij elkaar moet optellen en door twee delen en dat je dan jouw waarschijnlijke lengte krijgt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    SmileCake schreef:
    (...)

    Maar ik ken mensen en de dokter hebben hun lengte al berekent en later bleek dat de dokter ongelijk had want ze waren allemaal wel 10 centimeter groter geworden. natuurlijk kan de dokter da niet zeker weten maar de dokter heeft denk ik niet altijd gelijk.


    Ja oke, maar alsnog, ik zou eerder mijn huisarts vertrouwen dan een kennis.


    You can run but not hide

    Onderbroek schreef:
    Twee jaar na je maandstonden hou je op met groeien. Je krijgt dan nog wel vrouwelijke vormen enzo, maar in de lengte hou je gewoon op.


    Ik denk niet dat dat klopt want aangezien sommige meisje die heel erg vroeg hun regels krijgen groeien toch nog na twee jaar :S


    FireFlies Above My Head

    SmileCake schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat dat klopt want aangezien sommige meisje die heel erg vroeg hun regels krijgen groeien toch nog na twee jaar :S

    Ik ben op mijn elfde ongesteld geworden en sinds mijn dertiende groei ik niet meer.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hopeless schreef:
    Bij mij vertelde de GGD dat je de lengte van je ouders bij elkaar moet optellen en door twee delen en dat je dan jouw waarschijnlijke lengte krijgt.

    Maar dan kom ik op 1m64..


    FireFlies Above My Head