• Nee echt waar,Iemand uit m'n klas gaat dus een konijnen hart meenemen,Onlangs moesten we een opengesneden konijn op film zien en ik moest bijna flauwvallen,Bij het zien van een echt hart ga ik gewoon in coma liggen,Ik weet niet hoe die jongen aan dat hart is geraakt maar ik wil het ook niet weten,Ikz it hier nu te trillen omdat is niet wil naar school morgen maar ik moet....


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ga naar de les, maar vraag gewoon aan je leraar om niet te hoeven kijken ... nu ja, by ons mocht dat toch ;)

    Mag dat? ._.
    Nou ja, als je er echt niet tegen kan zeg je dat tegen die leraar en dat hoef je vast niet te kijken. Niemand kan je dwingen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    He gatver! Ik zou echt niet naar school gaan!

    Ik wil ook niet naar school, ik zit morgen tot vier uur, heb twee uur lang techniek (dat HAAT ik echt vreselijk) Daarna heb ik ook 2 uur beroeps keuzen. Een lange dag.... :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil ook niet naar school..

    examens die ik amper geleerd heb.


    ars moriendi

    Irgendwann schreef:
    Ga dan gewoon niet naar die les...


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik moest een varkenshart ontleden. Dat vond ik zelfs leuk. Maar bij een koeienoog was ik nergens te bekennen :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben morgen vrij, hihi. :')
    Oké, sorry. Ga iets eerder naar school, en zoek de docent van het vak waar jullie dat gaan ontleden/die jongen dat meeneemt. Praat erover met hem, en vraag of hij een andere optie weet.
    Als dat niet lukt, heb je bv nog pauze vóór die les? Zoek dan die docent op, en praat erover.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    UNCOMMON schreef:
    Ew, kun je dat niet terug die leraar zeggen? mij lijkt het ook écht niet prettig om dat te zien..


    cakes taking over the world

    Irgendwann schreef:
    Ga dan gewoon niet naar die les...


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Fragile schreef:
    Ziekmelden? :'D


    I've got you to make me feel stronger.

    Ik heb morgen geen les.
    En harten kan je normaal gewoon bij de beenhouwer halen. En daar is echt niets aan hoor, da's gewoon vlees... Je eet toch ook biefstuk?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik kan tegen alle ingewanden ;d
    Op een keer was ik de enige die in de klas bleef om te kijken hoe onze juffrouw een rat aan het ontleden was x'd
    Ik begrijp niet dat sommige mensen daar niet tegen kunnen, maar ja, ik accepteer het wel. Iedereen is verschillend he ;p
    Ga gewoon niet naar de les of zeg het tegen je ouders of leerkracht. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    wie wel


    Change, the only good thing in this world.