• Zoals sommige mensen van jullie weten, ben ik Emilie Autumn-obsessed. Als je het 'Welk nummer luister jij'- topic weleens doorleest zie je bij mij ongetwijfeld bijna altijd Emilie Autumn staan.

    Wel, ik ben morgen jarig. :') Maar ik vierde het vandaag met m'n zusje, die was Vrijdag jarig. Vandaag vierden we het dus, en vandaag kreeg ik m'n cadeaus al ghehe. Nu kom ik beneden rond half 11, doet mijn moeder heel geheimzinnig met mijn zusje tegenover mij. Komt m'n zusje naar me toe, met een blaadje in een kokertje ofzo, dat ze op school heeft gemaakt. Ik dacht dat het een tekening was ofzo. Vouw ik het open, zijn 't twee tickets voor Emilie Autumn in de Effenaar, Eindhoven op 1 Maart. Ik begon te gillen, alles. En toen was ik even m'n vriendinnen bellen met het feit ik naar EA ga, en toen riep m'n moeder me, zei ze dat ik beneden moest komen, en toen haalde m'n opa een fiets uit z'n auto, een fiets met tijgerprint. <3
    Ik ben zoooo blij :').
    Sorry, ik moest het even laten weten ^^.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Cool :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Chambermaid schreef:
    (...)
    Hoe lief ;o
    Ja ze was de hele tijd vet schattig aan het wezen voor ons -smelt weer helemaal- Het was echt heel tof toen!


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Ja ze was de hele tijd vet schattig aan het wezen voor ons -smelt weer helemaal- Het was echt heel tof toen!

    Hoop echt dat ze er dan is ;o Ghah, hoop ook dat ik jou kan vinden, dalijk is het net als in die droom D:


    Alis volat propriis.

    Voor zover ik weet bevinden er zich in Eindhoven geen laagvliegende opeens opdoemende helicopters en verstopte woestijnen. D:


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    Voor zover ik weet bevinden er zich in Eindhoven geen laagvliegende opeens opdoemende helicopters en verstopte woestijnen. D:

    Gelukkig :'D _O_


    Alis volat propriis.

    Sorry ik moet even opscheppen. Ik kreeg net de liefste tweet van Aprella éver *diesvoordezoveelstekeer*


    Wie du mir, so ich dir.