• I'm not talking about you guys, maar over die mensen van mijn klas/school. Eerst waren het namelijk alleen Amanda en ik, nu opeens ook Eefke, en daarna Nino, Daphne en Jeroen.
    Ha - ha, wannebe's!

    Hebben bij jullie veel mensen twitter?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha wel, ik vroeg me dat ook al af. :'d

    Ik heb alleen facebook aangemaakt, voor Filippijnse familie die ik eens in de 4 jaar zie. Reason enough, I guess :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee ni zoveel
    Ik had ook twitter ma dan vond ik da dom want ja posten wa je doet als ge zo saai bent :p
    Dus heb ik die verwijderd :p


    Stop wishing, Start doing..

    Nope


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Veel vrienden van mij hebben het ook omdat ik het heb, maar zij hebben nog geen een tweet geplaatst ofzo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb wel twitter, maar bij ons op school heb je nu ook van die mensen die denken het "ondekt" te hebben.:S

    XxX Nadia.

    Twitter is ongelofelijk saai.
    Ik snap niet dat die celebs om de minuut er op zitten.


    I've got your back like a bra strap.

    Twitter is fun, niemand bij mij op school geeft het echt ontdekt. Behalve, Anniek, Saskia, Rosanne en Kate. Noujha die ken ik, de rest niet x]


    -

    Ik heb er geloof ik ooit wel eens een account op gehad, maar het is nogal saai.

    Ik vind twitter niets aan :').


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, ik ben de enige, en ik gebruik autoupdate.

    ik heb alleen beroemde mensen die ik volg en een paar vriendinnen en that's it xD


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Ik heb het wel, maar snap er geen bal van. :o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja,Ik heb het zelf ook maar ik zit er alleen noooit op :'D.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb Twitter, alleen zit ik er maar één keer per week op. Ik vind er geen zak aan.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3