• we hadden dus gedichtendag op ons school vorige donderdag. Moest iedereen van het 4de een gedicht voorlezen en hebben ze dat opgenomen en op internet gezet. Schamend gewoon, het aller eerste is van mij en een vriendin. :'D

    Check. (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Hé dat gedichtje ken ik ;D
    En ik vind jullie accent ook vet schattig!


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik wil ook zo'n accent, dat is zoo lief =3

    Cacharel schreef:
    Ik wil ook zo'n accent, dat is zoo lief =3

    Ik snap niet wat jullie er lief aan vinden, ghéhe. (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Alles beter dan onze voorstelling. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Alysse schreef:
    (...)
    Ik snap niet wat jullie er lief aan vinden, ghéhe. (cat)

    Stiekem ben ik verslaafd aan jullie stemmen :9~

    Ik vind het héél gaaf klinken en die kat geniaal! En gewoon dat gedicht is geniaal! (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat gedicht is grappig x'D
    En idd jullie accent is lief & schattig :3


    dream, dare, fly!

    Rolemodel schreef:
    Alles beter dan onze voorstelling. (cat)

    Haha, op één van die kunstwerkjes stond Fernando Torres, ik helemaal flippen. En ook een keer Katy Perry. Die twee waren de beste ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is een keileuk gedichtje,dat van ons trekt op niets. Maar van dat accent heb ik ook niet gehoord.

    Etoile schreef:
    Dat is een keileuk gedichtje,dat van ons trekt op niets. Maar van dat accent heb ik ook niet gehoord.

    Voor die uit Nederland is ons vlaams een accent, terwijl het eigenlijk andersom is, héhe :'D


    Some people make the world special just by being in it

    ik vind het wel leuk gedaan en belgen praten inderdaad wel grappig maar jullie belgen zijn dat accent gewend en vinden dat vast niet bijzonder jullie vinden ons accent was ook wel raarder.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    ezdepiggy schreef:
    ik vind het wel leuk gedaan en belgen praten inderdaad wel grappig maar jullie belgen zijn dat accent gewend en vinden dat vast niet bijzonder jullie vinden ons accent was ook wel raarder.

    Ja, inderdaad! _O_


    Some people make the world special just by being in it