• Ik zit in de tweede... En ik hou van kijken naar bruggers!! xD Nee!!! Niet op die manier... Maar als je maar lang genoeg naar één persoon kijk dan zie je zoveel grappige dingen... Elke pauze lig ik in een deuk...xD Dit is niet het hele verhaal. Dat komt nu:

    Er was dus een brugger... Niet spuuglelijk maar knap was hij niet.. In de pauze had hij een pet op. En vrienden paktte zijn pet agf en uit zijn tas haalde hij een ieuwe. Hij had er 4 bij zich. Helemal melig waren ik en een vriendin.. Nou een paar dagen later ging hij midden in de aula als een foto model op de tafels liggen... Ik lag weer in een deuk. ... Ik zocht hem op hyves en kwam aan de praat. Nou daarna gaf hij zijn msn en we praatten verder. Hij was super melig en blij op msn en het was gezellig... Hij flirte met me, ik niet met hem.. Ik vond hem gewoon aardig als vriend...

    Toewn mijn klasgenootjes er achter kwamen dat ik dus met die gast zat rte praten hebben ze hem toegevoegd en een daarvan was verliefd op die jongen. Zer dachten dat ik met hem wilde en stuurcxe nare berichten over mij naar die jongen toe... Ik wilde hem, alleen maar als vriend... Ze vonden mij een bedreiging en stoken hem tegen mij op... Een dag later sprak hij niet meer tegen me en negeert me... Hij gaat nu om met die mensen en heeft mij geblokkeerd... Echt wat haat ik die kut mensen!!!!!:@

    Gunnen ze mij nou gewoon geen vriend???!!!:@
    Ik kan al heel moeilijk vrienden maken en als ze mij ook nog eens zwart gaan lopen maken?!:@

    Reactie's aub?!(A)

    Hoe moet ik hiermee omgaan?!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 20:15 ]

    woow men :O dat is echt gemeen.. ik weet niet hoe ik je kan helpen :]


    T O K I O H O T E L < 3

    DARKxMIRROR schreef:
    woow men :O dat is echt gemeen.. ik weet niet hoe ik je kan helpen :]


    Nee dat is juist het probleem... Ik weet het ook niet... Gewoon laten gaan?? En dat ze daarna aan alle kids nare dingen over mij gaan zeggen??? Echt ze bemoeien zich overal mee!!!:@ WQat voor kleren ik aan heb en zo... 7 dagen later hebben ze precies het zelfde :O

    Zo'n probleem heb ik laatst ongeveer ook gehad.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Stuur hem een mailtje waarin je het uitlegt?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leg hem het uit.


    You can run but not hide

    Cassidy schreef:
    Stuur hem een mailtje waarin je het uitlegt?


    Jaa daar zat iok ook aan te denken.. Maar daar ben ik slecht in.. Ik kan verhalen schrijven maar als ik zo'n mailtje moet schrijven scheld ik heel de boel bij elkaar als ik echt boos ben,,,, en dat ben ik nu.. :@ En tja als ik een mailtje maak dan kunnen ze dat tegen mij gebruiken....

    En ik wil ook niet zielig over komen door naar de mentrix te gaan ofzow... Weetje wel?:(

    Wat een kutmensen, kan je hem niet op school de waarheid gaan zeggen ? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    Wat een kutmensen, kan je hem niet op school de waarheid gaan zeggen ? (:


    Ja dat zou mss kunnen ... Maar hij is altijd met vtrienden en hij negeert me en ik wewet niet hoe of wat ik moet zeggen:S

    Ik haat ze:@:@:@:@:@

    Daystar schreef:
    (...)

    Ja dat zou mss kunnen ... Maar hij is altijd met vtrienden en hij negeert me en ik wewet niet hoe of wat ik moet zeggen:S

    Ik haat ze:@:@:@:@:@

    Zet het in een brief en geef het af ofzo? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    (...)
    Zet het in een brief en geef het af ofzo? ;o


    Weeinie... Lijkt zo afgezaagd!! :S

    Ik weet wat!! Mewt valentijn kan je een roos sturen. Op school dan. Ik doe gewoon naar hem een roos sturen en plak daar een uitleg op!!!!(Y) Helemaal top.... Ehh niuet dus:8
    Ik zit echt met een probleem(huil)

    Daystar schreef:
    (...)

    Weeinie... Lijkt zo afgezaagd!! :S

    Ik weet wat!! Mewt valentijn kan je een roos sturen. Op school dan. Ik doe gewoon naar hem een roos sturen en plak daar een uitleg op!!!!(Y) Helemaal top.... Ehh niuet dus:8
    Ik zit echt met een probleem(huil)

    Dat vind ik anders nog geen slecht idee hoor ! ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    (...)
    Dat vind ik anders nog geen slecht idee hoor ! ;o


    Whahahahaha!!!

    NEEE,,, dat is pas erg:X

    Daystar schreef:
    (...)

    Whahahahaha!!!

    NEEE,,, dat is pas erg:X

    Ik vind het eerder lief. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Of anders stuur je hem een smsje ? Of laat je het iemand anders voor je zeggen die hij ook op msn heeft ! ;3


    None but ourselves can free our minds.