• Ooh mensen ik ben echt zo'n lul T-T
    Ik heb een abo om te bellen en smsen enzo.
    En ik wist al dat ik teveel had gesmst enzo, en dat ik over me abo was.. maar ik kreeg net dus een smsje van T-mobile, en daar stond in dat me factuur online stond dus ik snel kijken.
    En ik kreeg echt werkelijk de schrik van me leven T-T

    Ik moest meestal 6,75 betalen maar nu.. moet ik (eigenlijk me ouders) 54,48 betalen..

    Dus ik zit nu echt zo erg in de shit. Echt heel erg, me ouders gaan zo facking boos worden als ze dit zien.. echt heel erg boos, en met boos bedoel ik echt helemaal freaken like waarschijnlijk gaat me geld afgepakt worden me pinpas me mobiel me laptop alles gaat weg T_T elke dag na school meteen naar huis toe, oh dit is echt KUT ;x

    Als iemand een tip heeft hiervoor.. hoe ik me ouders misschien zo min mogelijk boos kan maken ;x geef die dan asjeblieft.. want dat heb ik echt zo hard nodig.

    x

    Dat had ik ook een keer, maar dan 97,45 . O.o


    i love you. x ambiee

    Stel gewoon voor aan je ouders dat je een kaart koopt en geen abo meer?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou als ik jou was niet te lang wachten met het te laten zien en gewoon eerlijk zijn...
    Meer zou ik ook niet echt weten wat je kunt doen!
    Suc6!


    dream, dare, fly!

    Gewoon eerlijk zijn, dan blijft de schade nog beperkt. En neem idd geen abbo maar een kaart. Dan kunnen je ouders je een bepaald bedrag in de maand geven, dan heb je dit soort problemen ook niet meer.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik had een rekening van 200 nog wat. Toen moest ik hem inleveren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    een vriendin van mij heeft eens een rekening van 500 euro gehad. Dus ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wees eerlijk; zo kunnen ze alsnog boos worden, maar zo ben je eerlijk tegen je ouders en kunnen ze je vertrouwen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn abbo loop in maard af, en ik krijg egt geen nieuwe van mijn vader., x'D
    Ik ben er al zo vaak overheen gegaan, en niet zoon beetje ook.
    hij zij telkens dat als ik er nog een keer overheen ging ik het zelf moest betallen.
    Ik ben nu bijna een jaar veder, maar ben pas 2 x NIET over mijn Limiet heen gegaan.,
    En al mijn geld zit nog gewoon in mijn Prtemenee.'x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het gewoon eerlijk terugbetalen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.