• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:17 ]

    Ik kan mijn hele leefstijl toch niet in één berichtje gaan proppen? Die is niet bepaald met één woord te omschrijven. Maar ik zal het eens proberen.
    Qua kleding: Niet zo opvallend, maar anderen zeggen altijd dat ik me kleed zoals ik ben, dat ze me er echt aan kunnen hetkennen. Het enige dat ik erover kan zeggen: ik draag nooit spijkerbroeken :3
    Mijn muzieksmaak is erg gevarieëerd. Pop, rock, industrial, folk, klassiek, jazz...
    Ik hou van fantasy, écht fantasy, en dan vooral de krankzinnigheid ervan. Daar kan ik me dan ook wel eens helemaal in verliezen, waardoor ik in een depressie terechtkom. Maar daar kom ik dan ook wel vrij snel weer uit. Ik heb veel moodswings, ben stil in grote gezelschappen maar druk en op mijn gemak bij m'n vrienden.
    Ik hou niet van mensen die veel haten, want haat is een groot woord dat eigenlijk alleen voor enkele dingen gebruikt zou moeten worden. Jammer genoeg leven we in een maatschappij waar alles sterk wordt overdreven, dus verandert "niet leuk vinden" al snel in "haten", en "goed vinden zingen/acteren" in "willen trouwen". Tja, wat doe je eraan?


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Alles is Metal bij mij behalve muziek (Metal, emo, punk, alles wat hard is) en kleding (Metal, emo, punk)

    hum.. Mezelf.


    You are beautiful, you are love.

    Ehm... ik denk dan toch wel alto. En dat is dan levensstijl, niet kledingstijl.


    Life is hard and then we die

    Saviour schreef:
    Vanalles zo wat? :')
    Volgens mij zijn de meeste hier gewoon zichzelf.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Saviour schreef:
    Vanalles zo wat? :')
    Volgens mij zijn de meeste hier gewoon zichzelf.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:17 ]