• Ik ga straks naar de dierenarts, om mijn hamster te laten inslapen. Hij heeft bobbeltjes in zijn keel, waardoor hij steeds minder adem kreeg en uiteindelijk zou stikken. Het is beter voor hem om hem te laten gaan, maar ik vind het zo moeilijk.

    WEet iemand hoe dat gaat? dat in laten slapen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Toen ik de kat van mijn oma heb laten inslapen (mijn oma durfde het zelf niet), toen hebben ze hem eerst een slaapsuitje gegeven en daarna een spuit om het hart stil te leggen, maar hoe dat bij een hamster is weet ik niet ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Marihuana schreef:
    Awh ;[
    Sterkte dat lijkt me zo verschrikkelijk zielig <3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het heel moedig van je dat je deze beslissing hebt genomen! Het is heel moeilijk, maar ik ben ervan overtuigd dat je gedaan hebt wat het beste was voor je hamster!

    Ze krijgen een spuitje en hebben geen pijn.Veel sterkte!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wij hebben onze oude kat ook laten inslapen. Ze krijgen gewoon een spuitje, en ze hebben gelukkig geen pijn. Ik weet niet of dat bij alle dieren is, maar toen mijn kat dood was, schokte hij zegmaar nog na, en het leek of 'ie met zijn ogen knipperde..


    Alis volat propriis.

    Ik heb mijn konijn in september in moeten laten slapen. Maar dat wist ik van tevoren niet. Hij had zijn pootje op 2 plekken gebroken en zijn heupje was verbrijzeld. Ik ging met hem mee naar de dierenarts om te kijken of het pootje eventueel geamputeerd kon worden, en toen zei ze gelijk dat dat niet gaat lukken en dat het het beste is om hem in te laten slapen. Ik heb hem afgestaan, een laatste kus gegeven, en toen ging ie weg. Wat heb ik gehuild, nu begin ik weer. Fuck. En dat allemaal door een hond die hem heeft opgejaagd. Ik geef mezelf er de schuld van, want die hond heb ik de hele nacht horen blaffen. Nu heb ik er wel vrede mee.

    Ik weet dus hoe je je voelt, heel veel sterkte! En je kan altijd bij mij terecht <3


    I'd rather go naked than wear fur.

    Omaticaya schreef:
    Wij hebben onze oude kat ook laten inslapen. Ze krijgen gewoon een spuitje, en ze hebben gelukkig geen pijn. Ik weet niet of dat bij alle dieren is, maar toen mijn kat dood was, schokte hij zegmaar nog na, en het leek of 'ie met zijn ogen knipperde..

    Mijn kat had inderdaad ook nog stuiptrekkingen, nadat haar hart was gestopt. Ik aaide d'r nog toen ze haar laatste stuiptrekking, d'r laatste levensteken, had.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Prevail schreef:
    Ze krijgen gewoon een spuitje en dan worden ze nooit meer wakker.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sterkte ermee... Ik vind het echt heel erg voor je...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ook al is het moeilijk, het is zoveel beter voor je hamster. Sterkte.(flower)


    it's so empty living behind these castle walls

    Ze krijgen een prikje.
    Mijn cavia heb ik ook laten inslapen, toen ze haar de prik hadden gegeven moest ik huilen :$

    en heel veel sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 22:24 ]


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    :'( oh wat zielig toch,maar het is wel beter dan denk ik,mischien had die dan zoveel pijn gehad maar het is en blijft moeilijk....

    ik had zoeits ook met mijn Poes,die had een grote soort uh..bult op haar achterhooft en ze was oud,dus toen ik op een dag terug van school kwam vertelde mijn Vader dat die met haar naar de Dierenarts was geweest en haar had laten inslapen

    Dat ik geen afscheid had kunnen nemen,doed me tot de dag van vandaag nog heel erg pijn.

    Nog veel sterkte(flower) <: )


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Nahww =o
    Sterkte!


    I don't need words to feel those lips.

    Aw, veel sterkte..
    Toen ik 8 was had ik ook hamstertje die Sweety noemde. En hij was goud-achtig. Gosh, ik weet het nog goed. Hij had toen een oog-onsteking en was blind geworden. Zijn oogjes puilde uit en het was zo zielig. Mijn mama is dan uiteindelijk naar de dierenarts gegaan om hem te laten inslapen.. Toen ik thuis kwam van school zei ze dat mijn hamstertje dood was..
    Ik moest niet echt huilen maar ik was wel verdrietig. Uiteindelijk heeft mama er meer om gehuild dan ik.


    You like that huh bitch

    Het is beter voor dat beestje, ik heb mijn kat voor mijn ogen zien stikken, van de 1 op de andere dag was hij er niet meer.

    Maar wat ik wil zeggen, liever laten inslapen dan zien stikken zegmaar...

    Sterkte -hug-


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!