• iemand problemen met jongens?Tell it here fsu ö!
    ik zit gelijk me een groot probleem azo!
    Ne gast in mijn klas [Jha men klas -_-']
    Loopt glijk al een jaar achter mij ma die begint er nu over te gaan ö
    Hij haat tokio hotel en de rede is omda ik zot loop van tom -_-'
    Hij zit bezig van: Jha joyce,pakt ne jonge die bereikbaar is..die u alles kan geve wa ge wilt..die echt van u houd,ik zie u graag ma da wilt ge persies ni snappe..kga voor u door het vuur..wa heb ik dan da die tom ni heeft?moet ik ook dreadlocks late zette?moet ik ook te grote klere gaan drage zoda ge mij ziet staan?kgeef u alles wa ik wil..ik wil u zelfs een prive optrede geve voor u verjaardag van tokio hotel,ma da doe ik ni want dan komt tom in u buurt!Ik heb u naam in mijn arm gesnede..ma waarrom ziet ge mij ni staan?waarrom moet ge mij ni! -> zo was die gast bezig -_-'
    en het na deel is..hij heeft mij ooit is stoned[:$] en zat gemaakt om mij daarna binne te kunne doen..da nog gelukt is ook -_-'
    en voor mijn ouders is da mijn PERFECT lief..terwijl da die ni snappe da ik die NI moet!en ik heb die op mijn party MOETE uit nodige ook al wouw ik da ni..ma anders kreeg ik mijn tomtaart ni [xD]..
    weet iemand wa ik me die gast kan aan vange ? Oo khem em al op alle tale en alle manierre azo probere duidelijk te make da ik hem NI moet als lief..maar gewoon als vriend en hij snapt da dus NI
    x

    Uhm meid ik ga eerlijk zijn, die knul is een schatje als hij dat allemaal zegt! Maar goed jij vind hem niet leuk dus daar heb je niks aan. Ehm wat kun je doen, neem even afstand ofzo om het duidelijk te maken. Of laat hem lekker, ga er verder niet op in. Misschien gaat het vanzelf over.
    Succes
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Uhm meid ik ga eerlijk zijn, die knul is een schatje als hij dat allemaal zegt! Maar goed jij vind hem niet leuk dus daar heb je niks aan. Ehm wat kun je doen, neem even afstand ofzo om het duidelijk te maken. Of laat hem lekker, ga er verder niet op in. Misschien gaat het vanzelf over.
    Succes
    xoxo

    Éen schatje ? :'D
    nee eigluk echt wel ni ze ö
    hoe da die tege mij bezig was in het school enzu..ö

    (...)
    Éen schatje ? :'D
    nee eigluk echt wel ni ze ö
    hoe da die tege mij bezig was in het school enzu..ö
    Haha ja sorry ik vind dat keilief als een jongen zoiets zegt:$ Dan vind ik die knul een schatje xD Zullen we ruilen jouw stalker voor mijn stalker?? xD Ik heb echt haat aan mijn stalker..godzijdank zit die niet bij mij op school:D


    Why don't you break my heart

    (...)Haha ja sorry ik vind dat keilief als een jongen zoiets zegt:$ Dan vind ik die knul een schatje xD Zullen we ruilen jouw stalker voor mijn stalker?? xD Ik heb echt haat aan mijn stalker..godzijdank zit die niet bij mij op school:D

    euhm jha das goe ;D
    we ruile (:
    ik vin da echt djfdslkfkldsfjfz ik haat da :'D

    (...)
    euhm jha das goe ;D
    we ruile (:
    ik vin da echt djfdslkfkldsfjfz ik haat da :'D

    Joaah idd, bahbahbah xD stalkers sucken x']


    Why don't you break my heart

    (...)
    Joaah idd, bahbahbah xD stalkers sucken x']
    en nog geen beetje ö
    ik heb er nog ene gehad -_-'
    maar daar ben ik ondertusse al van af xD

    (...)en nog geen beetje ö
    ik heb er nog ene gehad -_-'
    maar daar ben ik ondertusse al van af xD

    Ik heb er één gehad waar ik als het goed is vanaf ben Pfoe hea en nu heb ik er nog één die ik niet eens mag-_- xD¬¬


    Why don't you break my heart

    goeie^^

    (...)
    Ik heb er één gehad waar ik als het goed is vanaf ben Pfoe hea en nu heb ik er nog één die ik niet eens mag-_- xD¬¬

    die stalkers tege woordig he !! :'D
    die gast waar ik over spreek he;
    als ik me ne jonge weg ben,
    en die ziet da
    amai !! die wilt altij die jonge af kloppe ö
    zo jaloers!!

    (...)
    die stalkers tege woordig he !! :'D
    die gast waar ik over spreek he;
    als ik me ne jonge weg ben,
    en die ziet da
    amai !! die wilt altij die jonge af kloppe ö
    zo jaloers!!

    Kom ik weer aan, ergens wel lieff xD:$
    Njhaa mijn stalker die noemt mij lekker ding enzoo en die (in zijn woorden) "geilt op mijn foto's" bahbahbah xD en die noemt mij schat en "houdtvan mij" (hij kent mij eigenlijk niet eens maar goed) xD en dan negeert hij me weer een paar daagjes xD


    Why don't you break my heart

    Ahem, ik had ook eens zo een stalker =,=' Die zat ook in mijn klas, gelukkig volgend jaar niet meer.x'D Maar we waren dus op kamp, en getsie. Ik moet er niet aan denken ^^ En hij haaaaat Tokio Hotel ook, omdat Bill zo'n schatje is, en hij vond hem een wijf. Dus ik begon echt bithcy tegen hem te doen enzo. Ik negeerde hem, blablabla. En toen had hij tegen zijn vriend gezegt dat ik veranderd ben, en dat hij mij niet meer ziet staan omdat ik me zo bithcy gedraagde.:x Nu zijn we gewoon goede vrienden, en vindt hij Tokio Hotel gewoon stoer.x3
    Misschien moet je jezelf eens anders tegen hem gedragen, iets wat hem niet bevalt? Of je anders verkleden ofzo.=x

    (...)
    Kom ik weer aan, ergens wel lieff xD:$
    Njhaa mijn stalker die noemt mij lekker ding enzoo en die (in zijn woorden) "geilt op mijn foto's" bahbahbah xD en die noemt mij schat en "houdtvan mij" (hij kent mij eigenlijk niet eens maar goed) xD en dan negeert hij me weer een paar daagjes xD

    hij noemt mij sjoe,schat..hij geilt ook op mijn fotos Oo
    we hebbe dezelfde :'D

    (...)
    hij noemt mij sjoe,schat..hij geilt ook op mijn fotos Oo
    we hebbe dezelfde :'D

    whaha xD Misschien is het wel dezelfde persoon:O Dan dan iewlll dan heb ik medelijden met je als je dezelfde hebt en als het dezelfde is dan vind ik hem niet meer zo lieff:X
    :'O


    Why don't you break my heart

    Ik zou in zn gezicht zeggen: IK HOEF JE NIET. SNAP JE HET NOU NOG NIET?
    Dat zou ik doen :'D.
    Maarja, ik heb een andere liefde die zoiets niet doet, dus helaas weet ik niet wat ik zou doen.


    I recycle my thoughts.