• Ontken het maar niet, want ik weet dat het zo is;)


    maar



    WaaroM!?


    -xXx- Hensen


    rise and fall of my pants

    Nou, de meeste emo's hebben het waanidee dat ze alleen maar om mogen gaan met andere mensen van hun 'soort.' Zwaar gelul.

    Hmmm, maar ik zie dit wel als een soort vooroordeel, het is niet zo dat dat bij alle emo's zo is. xD


    ok

    Ik ben geen emo,Ik draag zowel roze/geel/groen/blauwenz. als zwart,Nee en dat snap ik ook niet..Ik vind alleen mensen als paris hilton huppelkut;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nou, de meeste emo's hebben het waanidee dat ze alleen maar om mogen gaan met andere mensen van hun 'soort.' Zwaar gelul.


    Ik denk ook daarom. Wat Bomm zei.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hmm,,


    Ik heb het ook neit over alle hea...


    rise and fall of my pants

    Ik zou mezelf niet echt emo noemen maar ik weet wel dat het in mijn geval niet zo is. Mijn beste vriendinnen behoren tot geen subcultuur en dat zijn absoluut geen huppels.


    No growth of the heart is ever a waste

    Met Bomm eens, zoals vaker! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wat je zegt, vind ik eigenlijk niet heur.
    je heb ook emo's die velle kleuren dragen.
    NEE ik heb t niet over scene. ik ben niet dom hoor ¬¬
    maar, ik vind ook vaak mensen huppelkut heur, maar dat zijn mensen met geplamuurde hoofden, en bjorn borg boxers tot aan hun oksels. ja sorry heur, maar dan vraag je er togh echt om..


    The economy is suffering, let it DIE!

    Sommige hebben idd wel de neiging om het vrij snel te zeggen, maar, ook weer ni alle 'EMO's' znnj :)


    007

    Eehm... Maar alle ' huppels' zeggen ook bij ieder zwart t-shirt dat je emo/gothic bent xD
    [/is zelf geen van beiden, ook geen huppel xD]

    maar, ik vind ook vaak mensen huppelkut heur, maar dat zijn mensen met geplamuurde hoofden, en bjorn borg boxers tot aan hun oksels. ja sorry heur, maar dan vraag je er togh echt om..
    *ligt plat door jou beschrijving*

    Nou het gaat er (bij mij) meer om hoe ze zich gedragen, voordoen, of uiten

    een meisje met een kort rokje en een shirt is nou eenmaal een huppel (das en een vooroordeel en een subcultuur) zo zien wij dat.

    Er is trouwens nix mis mee om een huppel te zijn, het is pas erg als je een huppelkut bent (hetzelfde als een huppel alleen dan zoon kutkind(verklaart het woord kut erin))

    -xxx-


    You can never wear to much black

    Eehm... Maar alle ' huppels' zeggen ook bij ieder zwart t-shirt dat je emo/gothic bent xD
    [/is zelf geen van beiden, ook geen huppel xD]
    Jaa, idd.


    Sweet dreams will come true.

    Nou het gaat er (bij mij) meer om hoe ze zich gedragen, voordoen, of uiten

    een meisje met een kort rokje en een shirt is nou eenmaal een huppel (das en een vooroordeel en een subcultuur) zo zien wij dat.

    Er is trouwens nix mis mee om een huppel te zijn, het is pas erg als je een huppelkut bent (hetzelfde als een huppel alleen dan zoon kutkind(verklaart het woord kut erin))

    -xxx-
    Heel erg mee eens :'D


    Sweet dreams will come true.

    Ik draag niet zo heel vaak zwart...

    mensen ik beken ik ben een huppelkut... ö


    BAM!