• Want 2 weken terug liep ik tijdens een tussenuur door de gangen en stond er ineens een complete cameraploeg met interviewer bij een klein brugger-meisje.
    Deze week bleek dat het een opname was voor Villa Achterwerk (Nederlands kinderprogramma), waarin dat meisje ging vertellen dat ze een klas had overgeslagen en het toch makkelijk aankon op onze school ofzo :')
    Update: klik hier voor het filmpje.

    Wiens school is ook famous?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 15:49 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    mijn school is gewoon famous in mijn hoofd
    puh.


    We can only learn to love by loving.

    Vorig jaar zat er op mijn school een meisje met een huidziekte en hier in België is er een progamma 'Hart Voor Mekaar' en iemand had haar ingeschreven en toen kwam onze school ook op tv :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    HAHA, dat zag ik op tv he. :3


    Smiling but close to tears.

    Mijn basisschool is de grootste school van NL en is in het RTL journaal geweest toen Marco Borsato ons bezocht, tijdens onze actie voor War Child. (:


    Hope goes lost but never dies.

    MIJNE! (EDIT: Onze, ook van Thingies C: )
    Die was eens op NOS Journaal. D:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 18:33 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    MIJNE!
    Die was eens op NOS Journaal. D:

    ONZE dus :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    ONZE dus :3
    Oops, wat dom van me :Y) *Gaat EDIT'en*


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    (...)Oops, wat dom van me :Y) *Gaat EDIT'en*

    Yay -klapt vrolijk in handen-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Crimineel schreef:
    HAHA, dat zag ik op tv he. :3

    Wow echt?
    Dat is echt awesome ;D


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik van mij omdat Anne Demeulemeester bij mij op school heeft gezeten (baby) .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Mijne niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die van mij komt wel eens voor in Flikken Maastricht :3 Wie kent het 'Bonnefanten college' nou niet? (cat)


    You move me ......... Kurt

    Mijn school kwam op het nieuws, omdat een meisje daarop (Hannah) was overleden aan de Mexicaanse griep.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Highmore schreef:
    Die van mij komt wel eens voor in Flikken Maastricht :3 Wie kent het 'Bonnefanten college' nou niet? (cat)

    Ik wel (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn school.
    Toen we 2 jaar geleden eens studie hadden werden we gevraagd om even te acteren in 'familie', in onze school. x'D
    Maar ik kijk niet naar dat domme familie dus heb ik mezelf enzo niet kunnen zien. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.