• Jep. vandaag was het weer zover.

    DE KURHUPPELS SLAAN TOE >__<

    nee ff sirieus. Ik ben dus al zoon beetje de hele week ziek. Misslelijk, hoofdpijn, je kent het wel. Gewoon niet lekker. Ik had woensdag [nu dus gister] geprobeerd om weer naar school te gaan. Wat dus niet lukte. Veel van die huppels in men klas vonden het maar raar dat ik er niet was. Maja.

    Vandaag [Donderdag] was ik er dus ook niet. omdat mijn moeder wilde dat ik nog thuis bleef. ( vind ik niet erg ). Mijn vriendin kwam online op msn en vertelde me het volgende.

    Tijdens Frans moesten we de abcenten melden. Dat is dus doorgeven wie er niet zijn. Mijn vriendin: "Ja, Sanne is er niet!"

    En natuurlijk, een huppel wilde daar natuurlijk op ingaan en zei: "Maar, wie boeit het nou dat Sanne er niet is".



    Ze is DOM,

    dus heeft niet door dat het mij gekwetst heeft.

    En dat te bedenken dat ik vorig jaar haar vriendin was.

    People Change

    Hebben jullie zoiets meegemaakt?


    Beautiful people, are people who smile.

    Dat soort dingen ken ik. Dat zijn alle meiden/jongens uit mijn klas op 3 na. (:
    En we zijn met z'n dertigen. -kuch-
    Maar geen aandacht geven. Wees blij dat je niet alleen in die klas zit


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik snap je ni er sta vandaag, donderdag ma het is toch dinsdag xD


    Stop wishing, Start doing..

    Ehw nouja, er zijn vast wel mensen die zo over me denken, but I don't care ^^


    Life is hard and then we die

    Dat zou bij mij driekwart van de klas hebben. Lang leve het gemeenschapsgevoel!

    Hmm.. Beatrix heeft best een punt met haar kerstspeech.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja, je hebt altijd zulke roddeltantes ergenz zitten, maar daar zou ik me niet teveel aan ergeren, i just let them be their ignorant selves. (:


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Het is vandaag toch dinsdag..?
    Maar oké. OT:
    Best wel rot van 'r dat ze zoiets zegt. Nouja, je weet dat dat soort mensen nogal triest zijn. Die heb je altijd wel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    JustLikeYou schreef:
    Ik snap je ni er sta vandaag, donderdag ma het is toch dinsdag xD

    Hihi dit was eerst mijn blog, van lang geleden =']!
    vandaar x'D


    Beautiful people, are people who smile.