• ik weet niet hoe ik moet beginnen maar de titel zeg denk ik al genoeg...
    ik ben mijn vrienden kwijt+mijn beste vriendin.

    ik ben gewoon een weekje ziek geweest en opeens deed iedereen raar tege mij-versta hieronder bot,kattig,chagereinig,enz.-ik vond het raar maar heb er niets van gezegt.
    savonds op msn heb ik aan 1 iemand gevraagt wat nu eigelijk hun probleem was.opeens kreeg ik een hele preek dat ze mijn gedrag beu zijn en dat dit nu al een heel schooljaar was.ik heb hierop gereageert 'had je dat niet eerder kunnen zeggen' voor de rest heeft ze hier nietmeer op gereageert.ik dacht dat het dus terug goed ging maar dat was het dus niet...
    ze bleven maar gewoon kattig doen en mij negeren.het werd met de dag erger.ik normaal de gene die luidruchtig en actief is,is nu kalm,schugtig,verlegen,enz. alles wat ik ook in het lager onderwijs was.en waarom?ik ben 6 jaar gepest geweest in het lager.ik dacht dat het over zou zijn nu ik in het middelbaar zit,en dat was het ook.2,5 jaar lang toch.nu ik halverwegen het 3 jaar zit begint alles terug opnieuw.ik heb vereselijk veel bang.ik wil gewoon niet terug het zelfde meemaken.ik heb alles tegen mijn moeder vertelt en vrienden -wat er nog overblijft- van buiten school er ook van vertelt.volgens hun moet ik het laten voor wat het is,want als je als vriend iemand dump vor zo een domme reden kan dat geen 'echte' vriend zijn.maar ik denk dat het ook te maken heeft met iemand nieuw bij ond in de klas.zij is er nog maar een maand en vanaf zij er is gaat alles slecht.ik ken mensen waar zij bij heeft gezeten in haar vorig school en die hadden me in het begin al gewaarschuwt,ik wouw hun niet geloven.en nu heb ik dit voor.ik heb ervoor gezocht dat ze goed in de groep werd opgenomen en steekt ze een mes in mijn rug.
    ik weet nietmeer wat ik moet doen,ik heb bang om nog naar school tegaan.weet iemand meschien iets zodat ik me kan afzetten van mijn 'vrienden'?

    xx lexii


    ~Opgelost~

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 14:15 ]


    good or bad times we just keep smiling.~Timeless

    Lastige situatie.. Erg rot voor je, maar het beste is om ze lekker te negeren, vrolijk te lijken, en totaal niet meer op dat onderwerp te reageren. Zoek andere mensen met wie je kan opschieten ook al duurt dat even. Vaak werk je in je eentje beter aan school dan in een groep. Bekijk de situatie even goed, en handel dan zelf naar hoe jij het beste vind. Succes ermee :) Blijf sterk in je schoenen staan!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Aawh, wat er voor je. x3
    Die 'so called' vrienden zijn gewoon laag gevallen. Je moet je er niets van aantrekken, zoek lekker nieuwe, bétere vrienden, geen backstabbers als die kneuten. Later zullen ze er toch spijt van hebben dat ze zoiets gedaan hebben. Je moet juist blij zijn dat je van ze af bent.
    (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik herken je situatie. Ga gewoon naar school alsof er niets aan de hand is. Als die nieuweling echt zo erg is, dan snijd die zich vanzelf in de vingers. Dan ziet men vanzelf hoe die werkelijk is en komen ze langzaamaan terug. Laat de tijd zijn werk doen.;)
    Sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ahrem, dan zijn het geen echte vrienden, maar matennaaiers of backstabbers C:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat zijn geen echte vrieden, ik heb een hekel aan dat soort mensen -.-


    The Truth is always merciless

    ken het verhaal, altijd jammer dat mensen zo zijn, zoek mensen die je wel kan vertrouwen, je kan beter 2 goede vrienden hebben dan 20 neppe. klinkt misschien lastig, maar je zult je beter voelen met mensen om je heen waarvan je weet dat je ze kan vertrouwen. Succes!