• ik droom heel vaak over bill kaulitz(H)(H)(H)(H)!!
    en jullie?vertel hier je droom!!
    kiss helga(K)(flower)

    ik droom wel eens over tokio hotel maar niet dat ik een vriendinnetje van een van hun ben (liefdesrelatie) maar dat ik een gewone vriendin ben zeg maar (vriendenrelatie) is best wel melig ofzow

    xjes mij

    ik droom bets vaak over Tokio Hotel en Tom Kaulitz(H)(H)(H)

    joh natuurlijk droom je als fan over ze:P en daarvoor hoef je niet te slapenXD want ik droom namelijk niet vaak in me slaaf... kan me in ieder geval nóóit wat herinneren... héél soms... mja...

    xxx doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Whaaa nu ga ik mijn droom vertelen het is wel heeel erg lang:ik was bij een concert met een paar vriendinnen zaten we op de eerste rij ik was steeds met bill aan het flirten:D,toen het pauze was kwammen een twee securitymannen me halen ze zieden dat bill me wou spreken*ik helemaal in de wolken*dus ging ik mee.backstage was er een vrouw die mij de weg zou wijzen.ik keek achterom en zag haar ineens niet meer!ik ging verder lopen en kwam een soort glijbaan tegen:8
    ik gleed weg en kwam bij een soort luchtkussen terecht en daar zag ik bill hij huilde zachtjes*ik weet niet waarom*en keek ook heel erg verdrietig ik probeerde hem te troosten we zoenden bijna(K)(H)
    maar mijn vriendin kwam zeggen dat bill weg moest:(
    hij vroeg nog mijn nr.en ineens was ik bij een heleboel fans die om een handtekening shreeuwden*je weet wel*bill had zijn kapuchon op en keek verdrietig ik probeerde hem nog te bereiken maar dat was niet gelukt hij stapte in de tourbus en die veranderde in een soort robot en liep wegen toen werd ik wakker.......
    niet echt een happy end!!(H)(H)(H)
    maar door deze droom werdt ik verlieft op bill wist je dat?het is een bijzondere droom voor me!
    kiss helga

    Ik droom heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel over tokio hotel en over bill(H)(H)!!
    En ik weet dat het onmogelyk is om iets te krygen met Bill, dus droom k dat maar!:P
    In myn dromen is het ok super!,, Alleen in ht egt is leuker:P

    xxxx RwayDa


    bla bla bla

    k droom ook heel vaak over th....
    wel n btje raar, dat 1 van hun bijvoorbeeldm mn broer is :P.....raar.......

    Ik heb gedroomd dat ik me Bill en Tom in mijn vakantie huisje was, en mijn oma en zo was er ook:D
    En ik was me Tom en Bill aant prate, en Bill had echt keeeiiiimooie grote heldere ogen!:O :)!
    Echt zoo mooi! Onbeschrijflijk:D!


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik droom KEI veel ovr Bill ;)
    Njah kwn oe ut komt xD
    Mr ,, I LIKE IT ! (L)


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik heb al veel gedroomd van TH; x)

    2 keer dat ik op n concert helemaal vanvoor stond. x)

    1keer van Bill n Tom op vakantie. x) Tom had witte kleren aan en witte pet.x) en Bill n rode trui en zwarte pet.x) en alle 2 zonnebril.x) n verder vertel ik tog niet.x)

    n een keer dat ik; - omg dees is wl vuil.x) kon er niet aan doen en kgeloof ni dak het vertel.x)- dat ik tom moest .. x) denk na en dn weet jet wel hoor.. x) mwaha.

    && nog wl veel dromen denk ik. x) maar die ben ik ff vergete.x) normaal weet ik nog AL myn TH dromen.x)

    (H)dnken jullie dat dromen iets betekenen?of nie...
    xxx

    Ik heb een tijdje gehad dat ik ELKE nacht droomde, dat ik Bill's lief was, en elke avond lag ik naast hem in bed xD en we babbelden gewoon wat nzo.. (H)
    en de volgende ochtend werd ik dan wakker.. en jah, lag Bill er natuurlk niet meer :( (MGOD xp)

    en 2 keer heb ik al gedroomd dat ik op de eerste rij stond voor een concert, omdat er bijna niemand kwam opdagen, en de fans die er tog waren, deden niet eens de moeite om tot aan het podium te lopen! o.O dus ik stond als enigste aan het podium hysterisch te doen xD en 1 keer stopte ze gwoon met spelen omdat er tog niemand luisterde! Dan ben ik maar een babbeltje beginnen slaan met Billy en Tomi xD

    en 1 keer heb ik gedroomd dat ik getongkust heb met Bill xD haha! en het was nog goed ook! xD

    maar ik droom rare dingen ^^ zo heb ik ooit gedroomd dat ik met Yoey van 'Friends' in een meubelenzaak was, zoals je Ikea hebt, en Weba nzo.. en we belandde samen in een tweepersoonsbed...enja xD EN IK KIJK NOOIT NAAR FRIENDS xp dus how the fuck kwam ik daar nu op.. o.O

    Ik heb een tijdje gehad dat ik ELKE nacht droomde, dat ik Bill's lief was, en elke avond lag ik naast hem in bed xD en we babbelden gewoon wat nzo.. (H)
    en de volgende ochtend werd ik dan wakker.. en jah, lag Bill er natuurlk niet meer :( (MGOD xp)

    en 2 keer heb ik al gedroomd dat ik op de eerste rij stond voor een concert, omdat er bijna niemand kwam opdagen, en de fans die er tog waren, deden niet eens de moeite om tot aan het podium te lopen! o.O dus ik stond als enigste aan het podium hysterisch te doen xD en 1 keer stopte ze gwoon met spelen omdat er tog niemand luisterde! Dan ben ik maar een babbeltje beginnen slaan met Billy en Tomi xD

    en 1 keer heb ik gedroomd dat ik getongkust heb met Bill xD haha! en het was nog goed ook! xD

    maar ik droom rare dingen ^^ zo heb ik ooit gedroomd dat ik met Yoey van 'Friends' in een meubelenzaak was, zoals je Ikea hebt, en Weba nzo.. en we belandde samen in een tweepersoonsbed...enja xD EN IK KIJK NOOIT NAAR FRIENDS xp dus how the fuck kwam ik daar nu op.. o.O


    Echt lol.
    xD Met Joey van friends in een 2 persoonsbed.. Blergh x)
    Ik had een keer dat ik stond te zoenen met Simon keizers, TERWYL IK HEM HAAT! En ik had ook een keer een droom [Nou..? Eerder Nachtmerrie] dat ik Zac van Vanessa probeerde af te pakken. [ Ieell.. ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb ook over zegedroomd. En mn BF zegt dat het iets móét betekenen. [A]

    Nouja, ik was dus blijkbaar het vriendinnetje van Tom en toen kwam ik buiten ergens toen stond hij te zoenen met een ander meisje en toen even later huilde ik. -- Anke werd wakker en een nacht later --
    Tom kwam de kamer binnen en zei dat het zijn fout was. en toen zoende hij me. -- En toen maakte mn vader me wakker. --

    xx


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb is voor ghad da'k droomde da kik elemaal alleen op een concert was en 5minute later zat'k me tom in dn dierentuin naar de ape te kijke Oo!

    Ik droom vaag XD
    De ene keer over Tokio Hotel.
    Dan over Cinema Bizarre.
    Dan over een paar vrienden van me..
    Gewoon vaag XD


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?