• Polen.
    Er woonde vroeger bijna geen ene pool hier, en nu overheersen ze gewoon.
    En zeker in het Zuiden van mijn stad. -daar woon ik- (krul)

    Zo'n Pool vroeg een keer aan mij iets in het Pools, en het enige wat ik verstond was 'Coffeeshop', haha.

    Word jullie stad ook overheert door buitenlanders? :3

    -niet dat ik iets tegen buitenlanders heb hoor-
    En mijn stad word ook een beetje overheerst door Marokkanen&Turken.


    Smiling but close to tears.

    Mijn stad wordt overheerst door aso's, lol.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Niet echt. Ofja, dat weet ik eigenlijk niet. Zo vaak kom ik niet buiten xd

    Ik neem Rotterdam gewoon over met mijn geniaalheid. R'dam word overspoeld door Turken en Marokkanen maar ik vind hun cewl :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    -pakt haar geweer die ze inmiddels terug heeft-
    Polen zijn vaag :Y) I'll help you out.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, door Marokkanen en Turken ;x Alé, hier valt het nog mee, maar in Temse ~ een stad/dorpachtig ding naast ons dorpje ~ zit het best wel vol (:

    Terrorist schreef:
    Ik neem Rotterdam gewoon over met mijn geniaalheid. R'dam word overspoeld door Turken en Marokkanen maar ik vind hun cewl :Y)


    Tuurlijk. Je vind mij gewoon cool. (nerd)
    En hun zijn meestal wel lauw. :3


    Smiling but close to tears.

    Ik ben niet zo gesteld op buitenlanders, echt 90% misdraagt zich en denkt dat hij/zij heel wat is. Ook vind ik, als je in Nederland woont, moet je Nederlands spreken, en dat doen ze ook niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Crimineel schreef:
    (...)

    Tuurlijk. Je vind mij gewoon cool. (nerd)
    En hun zijn meestal wel lauw. :3

    Jij bent maar half cool.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Door..oudjes?

    bij mij door Kakkerds -woon in een kakkersbuurt x3,- asso's & Huppelkutjes.__.


    .

    Als ik richting de binnenstad zie ik allemaal Afrikanen lopen. En dan ook nog midden op het fietspad. Ik vind ze irritant ze staren me de hele tijd aan --'


    your eyes are like stars in the night.

    nee, alleen maar hollanders, op 1 marrokaans of turks gezin en 1 afrikaans gezin ofzo..
    that is.


    I live in myn own Cinderella story .

    In mijn dorp zitten er ook superveel Polen.
    And die gaan dan gezellig naar de Lidl om inkopen te doen. Dat is like een probleem, want iedere keer als ik daar kom gaan ze me dingen in het Pools vragen, waar ik niet echt op kan antwoorden (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn stad word overheerst door lelijkerds


    You can run but not hide

    Volgens mijn vriend word de stad waar wij in wonen overspoeld door buitenlanders. Ik let daar eigenlijk niet echt op.