• En ik zit de hele tijd te denken terwijl ik net mijn broodje met kipvilet aan het eten was, waarom smaakt het toch zo raar en niet lekker? Echt nu voel ik me misselijk dus opeens schiet er door mijn gedachtens heen, wacht misschien is de kipvilet wel over de tijd, en ik ga dus kijken naar de verpakking die ik nog maar net had geopend en ja hoor. Twee weken geleden was dus de laaste week van de kipvilet. Ik heb het meteen weggegooid, viess :x

    Hebben jullie ook wel eens gehad dat je iets over de tijd had gegeten? (houdbaarheid, om het zo te noemen :'D)


    You can run but not hide

    Ik had gister voedselvergifting en ik moest nog een heel stuk naar huis fietsen. Was vijf over half twaalf thuis en het eerste wat ik deed wat kotsen, blehg.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja dat doe ik vaak met zalm, maar dan smaakt het niet vies ofzo :P


    Life is hard and then we die

    Eikes, ja ik heb ooit zure melk gedronken bah!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Eikes, ja ik heb ooit zure melk gedronken bah!

    Ik zure milkshake van de Aldi. Geen aanrader, gatver. Al die klontjes zo.. *vies gezicht*


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik had eens melk die over datum was, gatver!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ik zure milkshake van de Aldi. Geen aanrader, gatver. Al die klontjes zo.. *vies gezicht*



    Iewl O__o ik weet alleen dat die zure melk een smaak is dat ik nooit meer vergeet.Ik drufde twee weken lang geen melk meer drinken, haha : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Iewl O__o ik weet alleen dat die zure melk een smaak is dat ik nooit meer vergeet.Ik drufde twee weken lang geen melk meer drinken, haha : D

    Haha, ik durfde niets meer te drinken waar melk in verwerkt zat. Een maand lang ofzo, ghehe. Maar die milshakes heb ik nooit meer op, ben ik ook niet van plan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik had een keer dat ik uit het melk pak wou zuipen valt al die melk eruit maar dan in pap vorm x.x echt héél vies.


    The Truth is always merciless

    Ik had een keer optimel overdatum gedronken egt goor, ik durfde toen ook 2 week lang geen optimel meer te drinken xd.


    I'm a little bit lost without you <3