• ik ga van VMBO4 naar HAVO4(ja heb diploma gehaald)

    nou heb ik mijn boeken gekregen wat er maar een stuk of 5 zijn. 3 ervan zijn kunstboeken.
    en ik heb geen eens een nederlands boekx'D

    en ik heb gewoon gebruikte werkboeken waar poep en dat soort onzin is staat.:S

    jullie ook flutboeken??


    I go wherever you will go..

    God, ik krijg mn boeken pas over 3 weken >.<


    Bored.

    God, ik krijg mn boeken pas over 3 weken >.<
    wha echt ik moet over 2 week al weer naar school.o.O


    I go wherever you will go..

    (...)wha echt ik moet over 2 week al weer naar school.o.O

    Dat is zwaar verneukt >.< Ik moet 2 september pas =D


    Bored.

    (...)
    Dat is zwaar verneukt >.< Ik moet 2 september pas =D
    aah niet eerlijk waar woon je dan??

    ow weetje wat ook kut is. ik heb 2 jaar lang niet meegegymt. gewoon door spybelen en smoesjes. en u krijg ik waarschijnlijk de ergste die erbij zit.
    en ik heb geen gymklerenx'D


    I go wherever you will go..

    Huh hebben ze dat echt gestuurd? Dan zou ik de school bellen ofzo. Want volgensmij is dat niet de bedoeling x0

    k heb me boeke zelfs al gekaft^^ mr het zijn allemaal flutboeke xd mr vooral voor tekenen techniek, handvaardigheid en gym=S k wou dt k geen nl boek had


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    (...)aah niet eerlijk waar woon je dan??
    ow weetje wat ook kut is. ik heb 2 jaar lang niet meegegymt. gewoon door spybelen en smoesjes. en u krijg ik waarschijnlijk de ergste die erbij zit.
    en ik heb geen gymklerenx'D

    Whaaha! Dat is echt verkneukt >.< Ik zit in Regio Midden van NL (Gelderland) Dus wij hebben als laatste vakantie van heel NL, maar gaan ook het laatst weer beginnen met school [A]
    Ik mag niet gymen >.< Ik heb een chronische enkelblessure dus ik mag helemaal niet sporten x'] Ze hebben voor mij een speciale regeling getroffen waardoor ik niet mee hoef te doen met gym [A]


    Bored.

    whaa maar het domste is ik krijg wel een cd duits na gestuurd. maar geen NL boek:S

    echt heel dom geregeld


    I go wherever you will go..

    (...)
    Whaaha! Dat is echt verkneukt >.< Ik zit in Regio Midden van NL (Gelderland) Dus wij hebben als laatste vakantie van heel NL, maar gaan ook het laatst weer beginnen met school [A]
    Ik mag niet gymen >.< Ik heb een chronische enkelblessure dus ik mag helemaal niet sporten x'] Ze hebben voor mij een speciale regeling getroffen waardoor ik niet mee hoef te doen met gym [A]
    aah niet eerlijk. maar ik ben heel snel duizelig en eet niet veel enzo. dus ik val best snel flauw. men ma wil me steeds een bloed onderzoek laten doen maar ik wil niet..

    oh weetje ze had laatst men eten afgepakto.O


    I go wherever you will go..

    (...)wha echt ik moet over 2 week al weer naar school.o.O
    ik ook (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    (...)ik ook (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    je woont ook in groningen zeker..


    I go wherever you will go..

    (...)aah niet eerlijk. maar ik ben heel snel duizelig en eet niet veel enzo. dus ik val best snel flauw. men ma wil me steeds een bloed onderzoek laten doen maar ik wil niet..
    oh weetje ze had laatst men eten afgepakto.O

    Ik zou het maar wel doen. Een half jaar geleden viel ik ineens heel erg veel af. Ik werd zo dun dat ze dachten dta ik anoraxia had. Ik ben een paar weken terug naar de dokter geweest en die heeft een bloedonderzoek gedaan. Nu blijkt dus dat ik een virusinfectie bij me draag die voor het afvallen, de duizeligheid en het trillen zorgt.


    Bored.

    (...)
    Ik zou het maar wel doen. Een half jaar geleden viel ik ineens heel erg veel af. Ik werd zo dun dat ze dachten dta ik anoraxia had. Ik ben een paar weken terug naar de dokter geweest en die heeft een bloedonderzoek gedaan. Nu blijkt dus dat ik een virusinfectie bij me draag die voor het afvallen, de duizeligheid en het trillen zorgt.
    tja ikz it nu op de 49 kilo ik had me naar het eten gewogen. terwijl ik er een kaassoufle en patat met mayo in had gepropt..


    I go wherever you will go..

    (...)tja ikz it nu op de 49 kilo ik had me naar het eten gewogen. terwijl ik er een kaassoufle en patat met mayo in had gepropt..

    Hoe lang ben je ?


    Bored.

    (...)
    Hoe lang ben je ?
    1,63


    I go wherever you will go..