• Das grappig, in de filmkes zie ge da meestal kinderen huisarest krijgen of straf en mijn vader zo; 'Ik wil jullie ook is straffen, maar jullie zijn daar te braaf voor.' Maar wat? want als ik iets zou doen, zou het ineens een ruit ingooien ofzo zijn (niet dat ik dat zou doen (A)) maarja, hebben jullie da ook of ..? x'D Das droog, die wil da gewoon, alle ouders willen dat je thuis blijft en zei willen ons is weg ofzo x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Mijn ouders doen daar ook niet aan, ik mag bijna alles als ik maar wel af en toe thuis ben.


    We can only learn to love by loving.

    hm, nog nooit huisarrest gekregen maar ik ben al wel vaak gestraft geweest nuja ;f


    Cowards die many times before their deaths.

    Ja onze familie wil ons dronken en weg enal! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    mijn moeder zegt dan wel 'en nu heb je huisarrest' maar dan doe ik even lief en dan is alles weer goed ;p


    And all the girls in the front row scream your name.

    LOL ik heb nooit straf.
    Wel, een keer maar dat ging niet door. Ik mocht een week niet op de computer. En toen kwam mijn vader naar boven en vroeg of hij mocht Ps2en (Die staat op mijn kamer) En toen zei ik 'Als ik niet mag computeren, mag jij niet Ps2en', en toen mocht ik weer op de computer, LOL. Maar nu hebben we de Ps3 en die staat onder :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik krijg ook nooit huisarrest of straf. Mijn ouders weten dat ze daar toch niets mee opschieten. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn ouders straffen nooit. Echt nóóit. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn ouders geven me ook echt nooit straf xd


    Listen to what we're not saying..

    PaperHearts schreef:
    Mijn ouders geven me ook echt nooit straf xd

    Straf staat niet in mijn woordenboek. Niet meer sinds mijn zevende.


    No growth of the heart is ever a waste

    ach
    zolang ik maar op tijd thuis ben XD
    anders mag ik gewoon een keertje niet weg
    ben blij dat hij de laptop niet afpakt gelukkig XD

    Mijn vader vindt straf niet goed ofzo, dus ik krijg het nooit. Alleen maar beter :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'