• Ik neem aan dat niet iedereen op mijn profiel kijkt. Namelijk daar staat op dat ik van 5 tot 12 maart in Zweden ben.
    Ik ga namelijk op uitwisseling. Dit betekend dat ik een week niet kan beta-readen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Daarna ga ik weer vol op aan de slag.
    Bye
    x


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Veel plezier!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vet! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Veel plezier !

    Veel plezier (flower)

    Veel plezier!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En of course ga ik uitgebreid verslag doen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Oeh, leuk!
    Ik had ook vorig een uitwisseling, in Duitsland. Was vet!
    Shit, nu hebben wij meer werk. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zweden is echt cool. (cool) Waar in Zweden ga je precies, als ik vragen mag?


    Think before you act.

    Veel plezier!. x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Veel plezier!

    Lucide schreef:
    Zweden is echt cool. (cool) Waar in Zweden ga je precies, als ik vragen mag?

    In het zuiden, aan de rand van zweden in een dorpje Nybro.

    @Dealer
    Ik beloof ik haal het allemaal in. En als we eenmaal dat getal terug hebben gedrongen tot 10 moet het te doen zijn :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Veel plezier!
    Mag ik mee in je koffer? :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Starbuckss schreef:
    Veel plezier!
    Mag ik mee in je koffer? :'D

    Ben je lichter dan 10 kilo? xD
    Ik mag namelijk maar 15 kilo mee en ik wil wel wat spullen meenemen :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    In het zuiden, aan de rand van zweden in een dorpje Nybro.

    @Dealer
    Ik beloof ik haal het allemaal in. En als we eenmaal dat getal terug hebben gedrongen tot 10 moet het te doen zijn :P


    Oke, ik ben in het midden en zuiden van Zweden gegaan. Een fototoestel moet zeker niet ontbreken, want het is daar wonderschone natuur!!!


    Think before you act.

    Veel plezier!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.