• Hebben jullie wel eens dingen die je ouders niet mógen weten, maar dat je steeds het gevoel hebt dat ze het wel weten?

    Dat heb ik dus de hele tijd, het kan zijn dat ik het me inbeeld omdat ik bang ben dat ze het weten. Maar ik wordt er helemaal gek van. Ik kan het ook niet tegen mijn ouders vertellen, want ik denk dat ik dan de derde wereld oorlog ontketend heb.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Heb ik heel vaak last van, want ik vertel ze niet zoveel. Als ik zou zeggen 'Ja ik ga vanavond naar Renske maar stiekem ga ik naar de skatebaan om te chillen.' dan ben ik dood, omdat mijn moeder een hekel heeft aan de skaters daar ;x


    We can only learn to love by loving.

    Hmmm, bij mijn opa en oma wel, maar mijn vader vindt alles wat ik doe prima (zolang er maar geen politie bij te kijk komt XD en ik op tijd thuis ben enzo). Bij hem heb ik dat dus nooit, gelukkig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jup, dat ken ik. Maar dan blijf ik zo kalm mogelijk en tot het bittere eind ontkennen totdat ik zeker weet dat zij het weten en ze me ermee confronteren.
    Eigenlijk is dat alleen niet zo goed, want áls ze erachter komen zijn ze nog veel bozer omdat je hen niet in vertrouwen hebt genomen. Daarom probeer ik nu ook minder dingen geheim te houden.


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Jup, dat ken ik. Maar dan blijf ik zo kalm mogelijk en tot het bittere eind ontkennen totdat ik zeker weet dat zij het weten en ze me ermee confronteren.
    Eigenlijk is dat alleen niet zo goed, want áls ze erachter komen zijn ze nog veel bozer omdat je hen niet in vertrouwen hebt genomen. Daarom probeer ik nu ook minder dingen geheim te houden.

    Dat heb ik ook wel eens jah.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hmh, dat heb ik, maar die geheimen zijn dan niet zó erg dat ze me ervoor zouden afschieten als ze erachter moesten komen.


    Let the Night embrace you

    Eigenlijk niet.. Ik heb sowieso niet zoveel geheimen voor mijn ouders.


    Hatsune

    HighDream schreef:
    Eigenlijk niet.. Ik heb sowieso niet zoveel geheimen voor mijn ouders.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vertel mijn moeder ongeveer niets. Klinkt hard, maar ik vertrouw haar niet als het op zo'n dingen aankomt. Ze hoeft niets van me te weten, het zijn haar zaken niet. (:

    Ja, ik ken dat. Ik heb ook vaak het gevoel dat ze weten wat ik voor hun achterhoudt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn ouders weten zo ongeveer alles (: Ik hou niet veel achter.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eywa schreef:
    Hmh, dat heb ik, maar die geheimen zijn dan niet zó erg dat ze me ervoor zouden afschieten als ze erachter moesten komen.


    Never run out of reasons to smile...

    Bravery schreef:
    Jup, dat ken ik. Maar dan blijf ik zo kalm mogelijk en tot het bittere eind ontkennen totdat ik zeker weet dat zij het weten en ze me ermee confronteren.
    Eigenlijk is dat alleen niet zo goed, want áls ze erachter komen zijn ze nog veel bozer omdat je hen niet in vertrouwen hebt genomen. Daarom probeer ik nu ook minder dingen geheim te houden.


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    Ik heb dat ook. Het is niet echt dat ze het niet mogen weten, maar het is eerder dat ik er gewoon niet graag over praat.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb de laatste tijd nogal veel aan m'n hoofd. En nee, dat vertel ik niet tegen mijn ouders. Die gaan me toch verbieden dingen te doen waar ik eigenlijk praktisch voor leef.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.