• JUUUJJJ!!! ^^ ik lief jullie!! <33

    Nu zeg ik mss dat ik niet ga gaan maar ik zal het zeker wel doen hè x'D ow gawd ik ben raar o.O

    Haha :')
    Misschien komen we de engerds dan allemaal tegen op het concert ><


    Tanya is de beste.

    doeii <33
    lieft jullie


    <333 Charel ziet Herman graag x


    Tanya is de beste.

    Nu zeg ik mss dat ik niet ga gaan maar ik zal het zeker wel doen hè x'D ow gawd ik ben raar o.O
    Hihii, als ze in het land zijn wil ik zowiezo gaan!! xD ook al word ik geslage
    & ik word gepoepe sec

    (...) Die zijn gewoon gek ofzo!!
    idd ik was omringt door gekken o.O

    (...) Hihii, als ze in het land zijn wil ik zowiezo gaan!! xD ook al word ik geslage
    & ik word gepoepe sec

    gepoepe >< HAHAHA


    Tanya is de beste.

    doeii <33
    lieft jullie
    bye <333

    pff moe ijs make vo vader, ma ik ga ook ete xD

    (...)idd ik was omringt door gekken o.O

    Iewl, erg :'O


    Tanya is de beste.

    (...) Hihii, als ze in het land zijn wil ik zowiezo gaan!! xD ook al word ik geslage
    & ik word gepoepe sec
    GEPOEPE,! whahahaha x'D

    pff moe ijs make vo vader, ma ik ga ook ete xD

    Okéé, snel terug met je ijs <33


    Tanya is de beste.

    (...)
    Iewl, erg :'O
    Waar stonden jullie ergens =')

    pff moe ijs make vo vader, ma ik ga ook ete xD
    smakelijk <33

    (...)Waar stonden jullie ergens =')

    14 oktober mocht ik niet gaan omdat ik eerst geen tickets had en alleen voor TMF awards, en daarna bleek dat ik gratis ticket kon krijgen, mocht ik niet gaan :'O Maar bij de TMF awards zat ik op een stom stoeltje -.- Op 3 maart 10 meter van tom ongeveer... En op WB op de 4e rij aan Tom zijn kant :')


    Tanya is de beste.

    En gij? :')


    Tanya is de beste.

    (...)
    14 oktober mocht ik niet gaan omdat ik eerst geen tickets had en alleen voor TMF awards, en daarna bleek dat ik gratis ticket kon krijgen, mocht ik niet gaan :'O Maar bij de TMF awards zat ik op een stom stoeltje -.- Op 3 maart 10 meter van tom ongeveer... En op WB op de 4e rij aan Tom zijn kant :')
    oww =) 14 oktober stond ik 3de rij aan toms kant en WB 4de rij aan Georgs kant waar Tom neukte met zijn gitaar x'D