• Hitkrant:
    Balen voor Tom kaulitz. De gitarist van Tokio Hotel moet een boete van 1000 euro betalen omdat hij in april 2009 een fan heeft geslagen. Het meisje vroeg bij een tankstation een handtekening aan Tom, maar hij weigerde die te geven. Tom gooide zelfs een sigaret naar haar toe en werd kwaad toen zij deze tegen z'n auto gooide. Uiteindelijk stapte Tom uit en sloeg haar een blauw oog. Het meisje deed aangifte en deze week werd bekend dat Tom een boete moet betalen.

    Hèhè, eindelijk klaar met over typen van de hitkrant x). Wat vinden jullie ervan?

    Dealer schreef:
    Was toch al bekend?

    Al heeeeel lang?!

    het is gewoon zielig...:S

    Old :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    1000 is wel veel ;o maar voor hem niet ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ravel schreef:
    Old :3


    Tanya is de beste.

    Thingies schreef:
    -plat-
    Slecht dat de Hitkrant niet het hele verhaal verteld, al is dit nu wel lachwekkend :Y)
    En ze zijn er ook nog eens laat mee. ö
    Hitkrant heeft zo'n eigenschap dat ze artiesten als de slechte personen willen laten zien. Terwijl dat meisje geen fan was maar gewoon stalker. 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben niet helemaal meer into Tokio Hotel, maar ik hoorde dat ze was gaan uitlokken ofzo.
    Dus heel erg terecht vind ik het niet dat hij nu moet betalen...

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 18:06 ]


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    Ik ben niet helemaal meer into Tokio Hotel, maar ik hoorde dat ze was gaan uitlokken ofzo.
    Dus heel erg terecht vind ik het niet dat hij nu moet betalen...

    Âdoh. (:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 18:06 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Sway schreef:
    balen? Volgens mij boeit hem dat niks, hij heeft wel wat meer dan €1000 ;d


    Only losers can act the way you do

    Dat verdient Tom dus echt niet, het is zo onterecht! Dat wijf was in fout en zij zou moeten betalen. Zij dreigen en hebben vernield ofzoiets in die aard! Zij zijn slecht!
    Tom niet!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nou, dan mag die 'fan' ook wel een boete betalen, stalken en bedreigen is ook strafbaar.


    Your make-up is terrible

    Er worden iedere dag zoveel mensen geslagen en daar doet niemand iets aan? En ik denk niet eens dat hij haar sloeg, hij duwde haar ofzo. En dat wijf is hem al al zo lang aan het stalken, en heeft zelfs aan zijn familie gezeten. Op een gegeven moment word je dan toch boos?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 18:14 ]


    .

    Daar had ik al een topic over gemaakt.


    I need you like a heart needs a beat

    Zie topic > http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=56161 Slotje

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 18:15 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.