• Want hun concert op 28 maart in afgeblazen.

    Het concert dat gepland stond voor de "Humanoid" tour van Tokio Hotel in Kroatië is gecancelled. Het optreden werd een paar dagen geleden van de site gehaald omdat de organisator van het concert te weinig uitvoerde. Later bleek dat de organisatie van het concert in de handen van "Vinil" lag. Deze orgnisatie is een aantal jaren geleden al failliet gegaan en heeft grote problemen voor de rechtbank. Eerder organiseerden zij een concert van Metallica en Lenny Kravitz, maar deze concerten zijn ook gecancelled en de organisatie heeft het geld van de tickets nooit terugbetaald.

    Een paar dagen later is dit bevestigd door onder andere David Jost, de manager van Tokio Hotel.
    Foto. & tekst van Fiction.

    Nu kunnen ze toch nog uit mijn taart springen :$.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 19:09 ]


    when words fail, music speaks.

    die laatste is mine <333.


    when words fail, music speaks.

    Fine, dan zijn die eerste twee van mij en is Justin van mij in mijn fantasie. Akkoord?


    All this dampness is damp.

    Helemaal super! haha 8D


    when words fail, music speaks.

    I win, eigenlijk. Ik heb 2 jongens van mijn dromen, helemaal voor mij alleen! x'D
    En die andere is helemaal van mij in mijn fantasie. En in je fantasie kan je alles laten gebeuren. Huhu.


    All this dampness is damp.

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik denk dat Th wel wat duurder is denk ik xD


    Oeps ik bedoelde 50.000 dat was een typfoutje :')

    Maar ik weet nog steeds niet wie ik nou zou gaan doen :')


    Mss kan ik iemand van Japan regelen -droomt verder, die vliegreis gaat geld kosten jongen-


    xD Als het wle mcoht had ik LM.C of HSJ uitgenodigt -weet helaas dat het waarshcijnlijk niet gebeuren gaat :')-


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik ben morgen jarig, en dan hebben ze ook een off-day. Dus ik vind, dat ze onze verjaardagen af moeten gaan. (:


    Save me with your love tonight.

    Utopia schreef:
    Ik ben morgen jarig, en dan hebben ze ook een off-day. Dus ik vind, dat ze onze verjaardagen af moeten gaan. (:

    Ghehe, alvast een gelukkige verjaardag voor morgen!


    Tanya is de beste.