• De stelling van vandaag luidt:
    Je lot bepaal je zelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zaitsev schreef:
    Niet mee eens, ik geloof dat het van tevoren is vastgesteld. Lang verhaal, ga niet uitleggen waarom en bovendien kan ik het niet met feiten beargumenteren.
    Oh, en 99 % van het leven is toeval :']
    Wat zij zegt.

    Al kunnen de keuzes die je maakt je lot wel een andere wending geven, geloof ik. :'D


    Only losers can act the way you do

    DeadFace schreef:
    ik weet het niet en het boeit me ook niet echt veel ik zie wel wat er gaat gebeuren.. :D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Skip schreef:
    Ik geloof niet eens in een lot, je hebt je leven in eigen handen, alle onverwachte dingen die gebeuren zijn toevallig


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.


    Deels wel, deels niet.


    je kan niet bepalen dat je door een dronken bestuurder word aangereden en op slag dood zijn.
    maar je kan wel bepalen om je zelf bijv. niet in koma te zuipen en sterven door het te veel alcohol


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Je lot bepaal je zelf, alleen je lot verandert naar mate jij als persoon verandert. Het lot verandert met elke keuze die je maakt. Elke keuze die je maakt bepaalt dus je lot.


    Life is like a box of chocolats,

    Niet helemaal. Voor een gedeelte bepaal je het zelf. Door de keuzes die je maakt en de dingen die je doet. Ook je karakter en je manier van leven bepalen je lot voor een groot gedeelte. Maar er zijn ook genoeg dingen in je leven die je niet zelf bepaald en die je wel overkomen. Natuurlijk kun je dan zeggen: dan heb je zelf de verkeerde keuze gemaakt op het verkeerde moment, maar er zijn dingen bij die je niet van tevoren hebt zien kunnen aankomen.

    Dus gedeeltelijk eens.

    HEARTCRASH schreef:
    Deels wel, deels niet. :Y)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Renaissence schreef:
    (...)Wat zij zegt.

    Al kunnen de keuzes die je maakt je lot wel een andere wending geven, geloof ik. :'D

    Of het staat al vast dat je die keuzes gaat maken (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    misschien maar mensen uit je omgeving zeker ook.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    'je maakt je eigen keuze's.
    Duzzeeee je bepaald het zelf! :D

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 12:24 ]

    ja en nee