• Ik kreeg gister en mailtje van en vriendin van mij, dat onze gymleraar blijkbaar aan leerlingen heeft gezeten. Het zal me echt niks verbazen eigenlijk, als je bijvoorbeeld en salto maakt en hij houdt je vast houdt hij je precies vast op plekken waarvan je denkt daar hoort hij je niet vast te houden. Maar het is ook wel weer normaal dat en gymleraar je vasthoud bij dat soort dingen. Maar oke. Ik trek me dat soort dingen altijd meteen aan, en word er zelfs bang van.

    En dan vraag ik me af, is dat normaal of ben ik nou aan het overreageren..

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dacht je voor die mail al dat hij raar was? Of praatten jullie ervoor al over hem dat jullie hem pedo vonden enzo? Als het antwoord ja is, dan ben je niet aan het overreageren. Als het antwoord nee is, denk ik wel dat je misschien iet wat overreageert. Ghehe, wat een theorie.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Dacht je voor die mail al dat hij raar was? Of praatten jullie ervoor al over hem dat jullie hem pedo vonden enzo? Als het antwoord ja is, dan ben je niet aan het overreageren. Als het antwoord nee is, denk ik wel dat je misschien iet wat overreageert. Ghehe, wat een theorie.

    Ja we zeiden vaak genoeg dat hij en vieze pedo is, maarja.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zou het niet weten, ik ken die leraar niet, dus ik weet niet hoe en waar hij je vasthoud. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Dolce schreef:
    (...)
    Ja we zeiden vaak genoeg dat hij en vieze pedo is, maarja.

    Wij hebben ook zo'n leerkracht en hij geeft ook les bij een nicht van me en daar mag hij geen mondelinge examens meer afnemen met meisjes en bij ons wél.
    Ooit zei hij eens tegen me "Je hebt zo van die duistere blikken." Ik zo van, hm okè. En dan een tijdje later zei hij nog "Maar weet je, jij mag kijken zoals je wilt naar mij."


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Wij hebben ook zo'n leerkracht en hij geeft ook les bij een nicht van me en daar mag hij geen mondelinge examens meer afnemen met meisjes en bij ons wél.
    Ooit zei hij eens tegen me "Je hebt zo van die duistere blikken." Ik zo van, hm okè. En dan een tijdje later zei hij nog "Maar weet je, jij mag kijken zoals je wilt naar mij."

    . daar ga je haast iets verkeerds van denken, sommige leraren denken dat ze speciaal zijn ofzo.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 11:55 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dolce schreef:
    (...)
    Ftw. daar ga je haast iets verkeerds van denken, sommige leraren denken dat ze speciaal zijn ofzo.

    Ghehe, inderdeed.


    Tanya is de beste.

    Rolemodel schreef:
    Ik zou het niet weten, ik ken die leraar niet, dus ik weet niet hoe en waar hij je vasthoud. ;D


    Hope goes lost but never dies.

    Het is idd normaal dat een leraar je vasthoud bij het maken van een salto, maar niet op plekken waar dat niet hoort. Als je het niet vertrouwd kan je met je mentor/rector oid praten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mm ik kan me moeilijk inbeelden wat ik dan zou doen eigelijk.. Mja meer bepaald zou wrs ons hele jaar weer de lessen boycotten, en bij elke leerkracht over die leerkracht zitten klagen over wat die allemaal doet.

    Nou mijn gymmeester die pakt ons ook bij onze zij vast en hij pakt ook wel eens je bortskast dus dat vind ik niet raar want het is zijn werk.Vorige keer kwam hij de kleedkamer in terwijl we ons omkleden. We werden toen wel boos


    teehee.

    Daarom heb ik liever een vrouw voor gym.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Daarom heb ik liever een vrouw voor gym.


    Wij hebben maandag&woensdag vrouw && vrijdag man


    teehee.

    Joselyne schreef:
    Het is idd normaal dat een leraar je vasthoud bij het maken van een salto, maar niet op plekken waar dat niet hoort. Als je het niet vertrouwd kan je met je mentor/rector oid praten.
    Haha, als ik dat zou hebben: Mijn mentor is mijn gymleraar. Ik kan moeilijk aankomen: 'Ja, ik vind dat je op intieme plekken van mij zit, en ik vind dat niet fijn.'

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 16:36 ]


    EGYPTIAN GOD

    Rolemodel schreef:
    Ik zou het niet weten, ik ken die leraar niet, dus ik weet niet hoe en waar hij je vasthoud. ;D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik snap best dat het je bang maakt als je zo'n mailtje krijgt hoor ö

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 16:52 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.