• hey allemaal :D
    Op een of andere manier doet mijn laptop het niet meer. Volgens mijn moeder - die er toen achterzat- viel hij ineens uit. Ik probeer dat ding op te starten doet die dat ook niet meer :(
    nu zit ik op onze oude computer die best sloom is..

    heeft iemand een idee wat het kan zijn?

    liefs,
    captivity

    Géén idee, maar ik had dat ook bij mijn vorige, maar dat was van ouderdom zei de computerwinkelmannetje.


    Tanya is de beste.

    Harde schijf dood?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Pliena schreef:
    Géén idee, maar ik had dat ook bij mijn vorige, maar dat was van ouderdom zei de computerwinkelmannetje.


    die van mij is denk ik nu 1½ jaar oud. dat is niet echt oud voor een laptop of wel?

    Ik heb eens de uh batterij, dat ding dat in je laptop zit, wat er voor zorgt dat hij het doet, het zit erachterin, eruitgehaald, en er weer in gestopt en toen deed ie het weer.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Captivity schreef:
    (...)

    die van mij is denk ik nu 1½ jaar oud. dat is niet echt oud voor een laptop of wel?

    Neen, niet zo.


    Tanya is de beste.

    Captivity schreef:
    hey allemaal :D
    Op een of andere manier doet mijn laptop het niet meer. Volgens mijn moeder - die er toen achterzat- viel hij ineens uit. Ik probeer dat ding op te starten doet die dat ook niet meer :(
    nu zit ik op onze oude computer die best sloom is..

    heeft iemand een idee wat het kan zijn?

    liefs,
    captivity


    Ik heb eens de uh batterij, dat ding dat in je laptop zit, wat er voor zorgt dat hij het doet, het zit erachterin, eruitgehaald, en er weer in gestopt en toen deed ie het weer of je batterij was leeg xD


    teehee.

    Experience schreef:
    (...)

    Ik heb eens de uh batterij, dat ding dat in je laptop zit, wat er voor zorgt dat hij het doet, het zit erachterin, eruitgehaald, en er weer in gestopt en toen deed ie het weer of je batterij was leeg xD

    Hm, je praat me na.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Toevallig heb ik vorige week zondag een topic geopend dat mijn laptop kapot is. Morgen breng ik hem naar de laptopwinkel met de hoop dat ze een idee hebben waar het aan ligt.
    Mijn harde schijf en RAM-geheugen doen het nog wel, maar waarschijnlijk ligt het aan de videochip in het moederboord.


    I recycle my thoughts.

    i]

    Dolce schreef:
    (...)
    Hm, je praat me na.


    Ja goed togg want dat betekent dat je goed gesproken heb.[/i]


    teehee.

    Dolce schreef:
    Ik heb eens de uh batterij, dat ding dat in je laptop zit, wat er voor zorgt dat hij het doet, het zit erachterin, eruitgehaald, en er weer in gestopt en toen deed ie het weer.


    Ja idd. Nu zit dat accu dingentje bij mij eruit. Mijn laptop werkt nu met stroom :Y)

    Experience schreef:
    i](...)

    Ja goed togg want dat betekent dat je goed gesproken heb.[/i]

    Dan kun je beter quoten. ¬¬


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Probeer gewoon alle opties? Stekkertje eruit en erin doen, dan even kijken of ie werkt. De accu er even uit halen en erin doen, dan even kijken of ie werkt. Of eventueel de accu er uit laten en alleen met 't stekkertje aan doen. Of gewoon even 't bedrijf bellen of zij eventueel een oplossing weten. Verder zou ik 't echt niet weten. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Misschien is er iets mis met de batterij?


    Cowards die many times before their deaths.