• Op mijn vriendin.
    Ik stond altijd voor haar klaar, echt waar, altijd. Ook naar haar break down en anorexia, slechte cijfers op school, etc.
    Paar weken geleden kregen we een opdracht voor een scheikunde presentatie.
    Nou, ik zou met haar gaan. Ik deed een deel (meerderheid) en zij een deel.
    Ik had het allemaal af, en op de dag van de presentatie kwam ze te laat op school, voor de presentatie, en bleek dat ze het niet uitgeprint had. We zouden namelijk de teksten en info op de poster plakken die dag, dus ik was nog eerder naar school gekomen ook.
    Kwam ze aan en zei: 'Ja, je weet dat ik niet op de computer mag van m'n moeder dus ik kon het niet uitprinten.'
    Kom op zeg! Oké, ze mag niet op hyves etc, maar je mag toch wel wat uit printen voor school? Laat 'r moeder er anders bij staan. :/
    Oké, nu mochten de mensen met posters (anderen hadden dia's) hun presentatie volgende week doen (morgen). Ze stuurt me haar deel, maar is het alsnog fout, terwijl ik duidelijk heb gezegd wat ze moest doen.
    Ik sms 'r, smst ze niet terug. Ik wacht twee uur, en nu heb ik 'r een sms gestuurd met daarin: 'Waar ben je mee bezig?! Ik doe vanalles voor je, en je laat me gewoon stikken, met van alles! Weet je, ik kan dat ook.' (Ze heeft meerdere dingen gedaan waardoor ik 'r niet echt meer vertrouw)
    Ik krijg nog steeds geen sms.
    Zie ik dus op 'r www van hyves, dat ze in de auto opweg naar Amsterdam is, voor ELITE models. (Ze was vorige week gescout)
    Maar ze vertelde mij dat ze 15 moest zijn om de begint shoot te doen, en dat is ze pas in mei.
    Ik snap het gewoon niet. Ze verteld me nooit meer iets en verzwijgd vanalles. Ze gaat alsnog om met haar flower die niet goed voor 'r is (de grootste junk van de school) en ze liegt ontzettend veel.
    Ik heb er gewoon geen zin meer in met 'r, het hoeft echt niet meer voor mij als ze zo doorgaat.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het is best wel kut van haar dat ze je zo laat stikken.
    Als ik jou was zou ik haar dumpen, want als ze zo doet is ze blijkbaar geen echte vriendin.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 20:28 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Misschien komt het allemaal door die foute vrienden?
    Maar alsnog, dat hoort ze niet te doen. Dumpen die hap.

    Leg het uit aan de leraar en zeg dat je niet meer samen wilt doen met haar. En dumpen die handel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je echt vriendinnen bent hoort ze niet dit soort dingen te doen.. Kom op zeg! Ik zou haar echt laten vallen, dat ze het even uitzoekt ofzoo.. Jij verdiend dan toch ook gewoon beter!!

    Xxxx


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Maar dumpen is makkelijker gezegd dan gedaan.. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wat kut.. duidelijk geen goede vriendin voor je ..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dealer schreef:
    Maar dumpen is makkelijker gezegd dan gedaan.. :/
    Ik heb dat ook gedaan met een BF. Het was moeilijk maar het luchtte op toen ik het had gezegt. Maar nu gaat het wel weer beter tussen ons C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Echt kut voor je, als je het zo beschrijft...is ze je niet waart.

    Iedereen zegt dat je haar moet dumpen maar daar ben ik het niet mee eens. Ze heeft nieteens duidelijk gezegd waarom ze zo doet, misschien zit er wel iets achter.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Iedereen zegt dat je haar moet dumpen maar daar ben ik het niet mee eens. Ze heeft nieteens duidelijk gezegd waarom ze zo doet, misschien zit er wel iets achter.

    ben ik het mee eens misschien is er wel iets aan de hand dat ze niet durft zeggen ofzo.
    Eerst alles uitzoeken denk ik...
    En als ze helemaal geen reden heeft zou k haar persoonlijk toch ook dumpen hoor
    xx

    Ravel schreef:
    Iedereen zegt dat je haar moet dumpen maar daar ben ik het niet mee eens. Ze heeft nieteens duidelijk gezegd waarom ze zo doet, misschien zit er wel iets achter.

    Maar ik snap 'r gewoon niet.
    Ik heb haar altijd geholpen, en ze kan echt alles bij me kwijt en ik wil haar altijd helpen. En dan flikt ze zoiets.. Dan snap ik het niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vriendin? Dat je d'r nog zo noemt.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Probeer anders alles eerst een goed met haar te bespreken. Mss heeft ze nog achterliggende problemen ofzo.
    Later kun je nog beslissen of je haar wil 'dumpen' (of gewoon even wat afstand van haar nemen).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik geef je groot gelijk dat je boos op haar bent, en ik zou als ik jou was ook niet meer te veel aandacht op haar storten. En wat die presentatie betreft: zeg het eerlijk tegen de docent dat jij wel je best erop hebt gedaan, maar dat zij haar beloftes niet nakwam.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, het is logisch dat je boos bent, en ze zei toch dat ze niet op de computer mocht? hoe heeft ze dan die opdracht naar jou kunnen sturen? Maargoed, je kunt het beste gewoon tegen de leraar zeggen dat ze het niet afgemaakt heeft. Dat was ook een keer bij ons in de klas ( niet bij mij ) voorgekomen. Toen moest diegene het alsnog in haar eentje maken. Misschien heb je hier niks aan maar ik zeg het toch.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"