• Gegroet (cat)
    Morgen nummer 30 (cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Das niet gezond, je longen gaan er zwart van zien en das niet positief! :') -probeert overtuigen met shit dat Fred toch al weet-


    Tanya is de beste.

    Das niet gezond, je longen gaan er zwart van zien en das niet positief! :') -probeert overtuigen met shit dat ze toch al weet-
    hah x'D die zijn al zooo zwart al weetikwat

    Mijn opa rookde ook van zijn 12 nu heeft hij een long kwijt en 1 dreigen ze weg te halen als hij nu niet stopt...
    Dus tja


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Ow, Dus da's een ja???
    Of je nu rookt of niet Like i Give A Damn shit, maar ik vind het veel beter dat je stop.. Ik ben al veel dierbaars kwijt geraakt door die dingen
    en ik wil jou nu niet kwijt (H)
    dat is lief (H)

    Trouwens nu weet heel Quizlet het GREAT -.-'

    En mijn BF heeft me verlaten voor die dingen omdat ik niet die stank niet echt aankon :S


    death to the one at the end of the serenade.

    Tijd dus om er iets aan te doen... :'D
    Iedere keer als je naar zo een sigaret verlangt moet je iets anders nemen, een snoepje ofzo >< Whaa, ik weet echt niets overtuigenders -.-


    Tanya is de beste.

    Trouwens nu weet heel Quizlet het GREAT -.-'


    Heel Quizlet weet het van die pesterijen, Welcome To The Club ><


    death to the one at the end of the serenade.

    Tijd dus om er iets aan te doen... :'D
    Iedere keer als je naar zo een sigaret verlangt moet je iets anders nemen, een snoepje ofzo >< Whaa, ik weet echt niets overtuigenders -.-
    Dan wordt ik nog dikker x'D

    En mijn BF heeft me verlaten voor die dingen omdat ik niet die stank niet echt aankon :S

    Oh das super erg! :'S


    Tanya is de beste.

    (...)Dan wordt ik nog dikker x'D

    Neem dan een appel ? :'D


    Tanya is de beste.

    Tijd dus om er iets aan te doen... :'D
    Iedere keer als je naar zo een sigaret verlangt moet je iets anders nemen, een snoepje ofzo >< Whaa, ik weet echt niets overtuigenders -.-

    Egt niet xD Ow ow ow SHOCK-THERAPIE!!!! xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik weet het niet, ik kan niet zonder die dingen =S

    Ik snap wel da je er verslaafd kan aan raken, ma je moet er echt mee stoppen, het doet je echt geen goed :'S


    Tanya is de beste.

    Btw ik was men pa bijna kwijt door die dingen...

    Tja ik waarschuw je alleen voor de gevolgen(A) en ik maak je bang , Muahahah(6)


    death to the one at the end of the serenade.