• winnaar= xPromise

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 14:17 ]


    Change, the only good thing in this world.

    ik wil wel jury zijn

    naam: Stefan Smit
    leeftijd: 14

    Je moet me aan nemen omdat ik een goede jurylid ben


    FBI U.S.A. story

    Ik wil me opgeven voor de jury
    Naam: Peter
    Leeftijd:15
    Je zou mij moeten nemen omdat ik meegedaan heb aan het songfestival het junior songfestival te verstaan en heb daarme ook me eigen nummer geschreven

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 18:56 ]


    Mijn geheim is geheim

    Jury

    Naam: Serena Nimble.
    Leeftijd: 14.
    Waarom ik geschikt zou zijn:
    Omdat ik heel goed op bepaalde punten let Zoals dat mensen er echt aandacht aan hebben besteed en dat er ook echt een verhaal achter zit.Ik heb veel gedult en besteet veel aandacht aan dingen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 19:08 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    zoek 2 juryleden.
    voor de jury gelieve dit even in te vullen
    naam: charlotte
    leeftijd:14
    waarom moet ik net jou nemen als jury?:
    omdat het me nice lijkt om te doen. ik let bij liedjes altijd op de tekst, of ze wel een mooie en zinvolle betekenis hebben.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik doe mee! :P
    Moet ik gewoon zsm hier de songtekst neerzetten of moet ik die via pb versturen?


    i love you so! ;$

    Yaay ik ben Jury lid :'D.
    Kom op mensen doe mee!
    Het word een top wedstrijd.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik doe meee [a]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik wil het ook wel proberen :P


    She said: I gotta find out for myself

    Mag ik meedoenn??


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik wil meedoen


    Mijn geheim is geheim

    de jury bestaat uit Softspoken, DamnMe en mijzelf als je meedoet liefst nog eens kijken bij wie je er een vertaling moet bijgeven zodat wij dat niet de gehele tijd moeten vragen.

    xXx


    Change, the only good thing in this world.

    ik trek me terug... sorry gaat niet met school


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    edit:
    voor degene die nog willen meedoen de inschrijvingen sluiten over ongeveer 1 week vanaf dan hebben de deelnemers 2 weken om in te leveren

    xXx


    Change, the only good thing in this world.

    weer zo'n wedstrijd die gewoon ineens stopt? :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    xPromise schreef:
    weer zo'n wedstrijd die gewoon ineens stopt? :S


    voorzover ik weet is hij niet gestopt hoor ik ben nog aan het wachten op een paar songtektsten en dan gaan we verder

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 18:15 ]


    Change, the only good thing in this world.