• Bill's POV onder weg naar het stadion:
    NOUJA ZEG! Hoe kan Georg me dit aan doen? Ik moet zo nodig mee naar het EK van hem. Lekker is dat zeg, Maar er is een licht puntje ik kan er wel gebruik van maken hehe . Als ik de volgende keer wat nodig heb van Georg. Alleen vraag ik me af wat voor connectie's hij heeft. Hij heeft kaartjes vooraan kunnen krijgen en een ontmoeting met de spelers. Da's dan wel weer cool maar hoe heeft ie dat in godsnaam voor elkaar gekregen. BIILLL leef je nog? zegt tom die wild voor mijn ogen loopt te zwaaien. HUH ja wat euhm whaa' zeg ik. 'Wat is er' vraag ik een beetje knorrig.'JE LEEK HALF DOOD'zegt Tom. 'Waar dacht je aan?'vraagt ie nu met een wenkbrauwiebel.Ik doe mijn o zo bekende wenkbrauw ophaal en zeg 'Ahum in ieder geval niet aan iets waar jij voortdurend aan denkt mannetje .' 'HE GEOOOOOOOOORG HEB JE EEN GAS TOETER MEE'hoor ik Gustav schreeuwen. 'NEEEEEEEE'schreeuwt Georg terug. 'AAAAARSCHLOOOCH.' 'Nouja dan koop ik er wel een' zeg ik dan maar adners agan die 2 nog eeuwen door. Eigenlijk vind ik mezelf hier super voor lul staan aangezien ik in een voetbal shirt van duitsland sta. Met een vlag om me heen geslagen en wat strepen op m'n wang. Net zoals de rest van Tokio Hotel. We zijn nu onderweg anar het stadion waar iedereen loopt te bléren en te doen. Alleen onderweg zie ik iets raars .Ik zie een camera ploeg achter iemand aanlopen. Die me best wel bekend voorkomt.




    Chrissy's POV 20.00 stadion nog een kwartier voor de wedstrijd:

    M'n camera man telt af want we gaan dus live. IK zie hem aftellen op z'n hand. 3 vingers 2 vingers een vinger en :'HALLLLOOOOOOOOOOO gasten zoals jullie vast wel weten sta ik hier in oostenrijk in het stadion voor de wdstrijd NEDERLAND-DUITSALND!!' Ik blaas een met m'n toeter en ik ga verder met m'n praatje 'HIER GA IK OVER EEN KWARTIER ZITTEN EN EN NAAR DE UBESPANNENDE WEDSTRIJD KIJKEN MAAR EERST EEN INTERVIEW MET DE SPELERS VAN ORANJE EN IN DE RUST MET DUITSLAAAAAAAAAANDDDD!!!' Ik moet gewoon schreeuwen om boven al die mensen uit te komen en mezelf goed verstaanbaar te maken. NU we onderweg zijn naar de kleedkamers voer ik een gesprek met mijn camera man.Eenmaal bij de kleed kamers aangekomen zie ik daar de teamleden zitten. En ik begin met een paar vragen aan Bouhlarouz......




    GEORG'S POV 20.10 5 minuten voor de wedstrijd in het stadion:

    'GUUUUUUUUUUS' schreeuw ik. 'JAAAAAAAAA'schreeuwt gustav naar me terug. 'WAT IS EEEEEEER?' 'WEET JIJ WAAROM AL DIE HOLLANDSE GASTEN DAT LIED ZINGEN?' vraag ik. 'WELK LIED WAAR THE FUCK HEB JE HET OVER?'schreeuwt gustav terug. 'DAT: SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI?' 'OOOOOOOOOH DAT JA DAT ZINGEN ZE ALTIJD. ZE KUNNEN ER NIET TEGEN DAT DUITSLAND ALTIJD WINT VAN ORANJE .'SCHREEUWT IE MeT EEN GRIJNS OP Z'N GEZICHT TERUG. 'EN DAT GAAT VANDAAG NIET VERANDEREN WE GAAN WINNEN HE GUUUUS' schreeuw ik.We zingen zo'n typisch voetbal lied en de wedstrijd begint.


    Dus dit is het laatste deel uit mijn serie How TMF canged my life:.... en dit deel heet: How TMF changed my life: Schade Deutschland. Alles ist vorbei. II. Nu heb ik een paar vragen: Wat vinden jullie ervan? Moet ik verder gaan? Wat kan ik beter doen? Ga je ze maken?

    Als Je Dit Hebt Gelezen Vind Ik Je Vet Dope

    (K)

    :D

    Zo grappig xD

    Ik volg die serie niet maar ik vind dit stukje erg leuk

    (Y)


    It's heavy but you are not the only one

    ^^ik heb het gelezen x)


    it's ok to be gay!

    19 views en maar 2 reactie's pff.

    xx

    Vet grappig man, ik weet het Ik ben vet dope (A)


    In your Shadow i can Shine

    veel views een paar reactie pff ego's . Zeg nou maar wat je ervan vindt ookal vind je eth slecht gewoon zeggen wat je ervan vindt!!! EERLIJK!!

    leuk! misschien ga ik die serie es maken, maar je moet er vooral wél mee doorgaan;)

    grtz.


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!