• Ja, like, het is echt niet normaal hoor, alleen mijn klas al. oO

    Wat al die rijke kinderen hier hebben (of hun familie.)

    Eentje bezit Rombouts Koffie
    Nog eentje bezit Beemsterkaas
    De vader van een meisje uit m'n klas is eigenaar van de Lucullus, hier een heel duur, bekend restaurant
    Een jongen zit in het Belgische jeugdteam van hockey en heeft wedstrijden in Canada etc.
    Oliver heeft op Maanrock gestaan en deed mee voor België aan Junior Eurosong
    De vader van een andere jongen is zo ongeveer de baas bij Q-Music

    En ga zo maar door. oO

    En dan nog een meisje in het zesde zat in de finale van Benelux' Next Topmodel.

    En dan heb je mensen zoals ik die zes jaar lang tussen kutsnobs moeten leven. :')


    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 18:58 ]

    Kom maar bij mij, daar heb je dat niet ;D
    Alhoewel.. Er zitten wel twee arrogante modellen op school voor Elite Models en zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een jongen uit mijn klas is wereldkampioen teak wando (ofzoiets). Hij is echt vet lief, en helemaal niet arrogant ofzo. Een van mijn vriendinnen haar ouders zijn de bazen van een heel duur restaurant. Verder weet ik zo 1-2-3 niets. Onze school is verder best wel kak.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Een van mijn beste vriendinnen haar moeder is secretaresse van een van de Belgische prinsen (vraag me niet de welke, ze heeft het me verteld maar ik weet het niet meer =S) en dan nog een iemand dat ik ken zijn ouders bezitten een Porsche garage (er zijn er maar 7 in België) en dan ken ik ook nog de dochter van Peter Quijo (Belgische juwelier) maar verder niet echt iets speciaal voor zover ik me herinner =P


    But love's a malady without cure

    hah, in mijn school zitte er alleen maar hippies en homos ;D


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik zat vorig jaar bij jasper erkens op school _O_ en dat was het :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Pestkop schreef:
    Het is toch niet dat ze bekend/rijk zijn dat ze snobs zijn? Maar goed.
    Ik heb massa's Franse kak op mijn school zitten, die dan ook nog eens snob zijn. Hun ouders hebben niet zo'n titels als die van jouw klas, maar het zijn snobs en Franse kakken tot en met. ._.

    Trust me, het zijn snobs. (nerd)

    De jongen wiens mama de Speculoospasta heeft uitgevonden zit bij mij in de klas :')

    by ons is het vooral het crapuul van de buitenwijken,, ook geen lachertje

    Wist jij trouwens dat een snob een duitse motorfiets is?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Trust me, het zijn snobs. (nerd)
    Haha, ocharme. :'D Dat is niet leuk. (krul)
    Bij mij zijn het allemaal zo van die schraminkels die denken dat ze het zijn en daarom maar mensen gaan uitschelden, zo koffiekoeken bestellen bij de bakker "Madame, donnez-moi deux koffiekoek!", en zo de trap opgaan: "Quelle local?" "D één punt zes." "C'est ici?" "C'est ici.", die Frans tegen je spreken als je niet mag verstaan,... Ik haat ze. :Y)
    Ohja; er is iemand baas van een diamentenbedrijf, iemand die een eigen balletzaal heeft in haar huis, heel veel die van adel zijn, etc.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 20:44 ]


    Only losers can act the way you do

    In mijn klas zit er alleszins een meisje dat een wedstrijd heeft gewonnen (atletiek) en naar het buitenland moet.
    En een of ander familielid van mijn bf is mede eigenaar van een cinema ding.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 20:41 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik denk dat jij gewoon toevallig in een iets rijkere buurt woont waar toevallig snobs wonen (en ik kan ongeveer situeren waar volgens mij..)


    Get outta my head!

    Closure schreef:
    Opzich is het toch niet echt snob dan? Ze hebben gewoon veel geld..


    Tanya is de beste.

    Ik heb altijd al op een kakschool gezeten. Iedereen draagt merkkleding etc. Echt verschrikkelijk x.x
    Ik woon ook nog eens in Noord en dat staat bekend om kak.


    your eyes are like stars in the night.

    whoooo dat zijn er veel!