• Ja, ik moest vanmiddag bij de tandarts een gaatje vullen en nu trekt de verdoving weg en doet het echt zoooooo'n pijn! o_o Ik kan wel huilen ;x

    Heb jij wel eens een gaatje gehad? (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik zal je zeggen, ik krijg niet eens een verdoving bij een gaatje vullen :X nou dat doet pas zeer als die kut boor zowat in je tandvlees boort (huil)


    I solemny swear i am up to no good

    Toen ik 6 was, dus ik weet er -gelukkig- bijna niks meer vanaf. Behalve de spuit. Maar ik ben als de dood voor prikken.


    it's so empty living behind these castle walls

    Euh, ik heb een keer een gaatje in mijn kies laten vullen, maar ik had ook een keer een dode voortand. Dus toen moest de tandarts daar een stangetje indoen. En door die achterlijke verdoving voelde ik mijn neus niet meer o_O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Poseidon schreef:
    Ik snap echt niet wat jullie daar pijn aan vinden doen als de verdoving wegtrekt ;x

    Omdat je dan even de pijn van het gaatje boren voelt, blijkbaar? (nerd)
    Ik weet niet, maar ik had net ontzettende kiespijn. o.o
    Vorige keer na het boren had ik dat ook al. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Clockwise schreef:
    (...)
    Je mist echt wat, hoor (nerd)

    Hahahahahahaha x'd

    & ik weet het niet meer o.O
    Ik heb wel al heel veel valse tanden in mijn mond zitten, maar gaatjes? Niet dat ik weet.


    Where there is a sea there are pirates...

    ik heb één keer een gaatje gehad en ik had geen verdoving genomen, ik wou geen prikje :'D


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja één keer het enige wat pijn deed was het lange met mijn mond open liggen. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bijna elke keer dat ik bij de tandarts kom:X
    Maar ik poets 3 keer per dag mijn tanden O_o


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Niet zo heel vaak (nerd)


    -