• Jaja want ik weet dit:
    mensen met rood/oranje achtig haar hebben ook rood/oranje achtig schaamhaar.
    HAHAHAHA dat vertelde Megan vandaag ohmygod zo geniaal! We gingen aan iedereen die we kenden met rood/oranje haar vragen of ze dat hadden ;p
    Nu iedereen: bedankt voor deze wijze les juf Bo.


    when words fail, music speaks.

    Wist ik al. En het is toch logies blonde hebbe blond schaamhaar bruine bruin zwarte zwart dus is het nogal logies.
    En wat is er toch bijzonder aan roden? Waarom is er altijd speciaal aandacht aan ons? Ik ben zelf rood maar ik ben echt niet bijzonder.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 9:15 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NYC schreef:
    bedankt voor deze wijze les juf Bo.
    Volgens mij heb je gelijk. (nerd)

    Niet alle blondjes hebben per definitie 'blond' schaamhaar, bruinharigen bruin schaamhaar etc. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Heroic schreef:
    Haha, dat wist ik al. (':


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Assassin schreef:
    Hahahaha.

    Wauw...
    Jij zou perfect in mn klas passen, daar zijn ze ook volop bezig iedereen met rood haar uit te horen x'D.
    Stiekem vind ik het wel logisch..:Y)


    And the wheels just keep on spinnin'

    HAHAHA
    maar dat is eignlijk logsich ;x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik dacht altijd dat dat een grapje was :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ewigkeit schreef:
    Dat is niet waar (: een ex-vriendin van mij is ros en ze vertelde dat ze bruin schaamhaar had .__.
    Dat is wel waar want mijn bio lerares zei het vandaag.


    when words fail, music speaks.

    xD nooit geweten


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Exercitus schreef:
    Wist ik al. En het is toch logies blonde hebbe blond schaamhaar bruine bruin zwarte zwart dus is het nogal logies.
    En wat is er toch bijzonder aan roden? Waarom is er altijd speciaal aandacht aan ons? Ik ben zelf rood maar ik ben echt niet bijzonder.
    Haha dat is niet waar, blonden hebben ook bruin/zwart.


    when words fail, music speaks.

    Bo
    dat jij dat niet wist?


    We can only learn to love by loving.

    Haha dat wist ik al :'D We hadden een jongen in onze klas met rood haar en we vroegen dat gewoon en hij zei ja :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Prevail schreef:
    Bo
    dat jij dat niet wist?
    Ik weet het nu 8D.


    when words fail, music speaks.

    Overboard schreef:
    (...)Haha dat is niet waar, blonden hebben ook bruin/zwart.

    En ik het kan het weten. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?