• De TMF awards van 2010 vinden dit jaar plaats in Enschede, Overijssel op 26 Juni. De line-up is nog niet bekend.

    Maar toch ga ik er heen haha.
    EN ik vroeg me af wie van jullie gaat want dan kunnen we meeten.

    Ook is het misschien handig dat we iets hebben waaraan we elkaar kunnen herkennen maar eerst moet ik weten of er wel mensen gaan van Q [Op Bo en mij na haha :D]


    We can only learn to love by loving.

    Haha 79 euro voor die kaarten klopt echt niet. Het zou wel maximaal 40 euro zijn. Anyway, ik ga er niet heen denk ik.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    het was 29.50 euro voor een kaartje.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga niet. Iets te ver trouwens ook en 26juni kan ik al niet.

    30 Seconds To Mars komen!

    (Is dat de Line Up?)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind de line-up niet fantastisch -ik vind alleen 30STM, Di-rect & Destine leuk- en ik ga ookal naar Lowlands, dus dan is mijn geld wel op :x Dus ik ga niet, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoe kunnen jullie al weten dat 30stm komt?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 15:19 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KOMMxNOISE schreef:
    Hoe kunnen jullie al weten dat 30stm komt?
    omdat dat al tijden op de site stond ;)


    We can only learn to love by loving.

    ik zou wel heeel graag willen gaan =3
    lijkt me vet ^^
    maarja... ik weet niet eens of ik kan/mag o.o

    ik ga erheen met een vriendin =D


    balub ^^.

    Crap, dat is dus écht te ver weg. En daarbij vind ik van de line-up alleen Taio Cruuuuuuz <3, Di-Rect en Destine leuk, dus nee. Not gonna happen (krul)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 15:19 ]


    Hope goes lost but never dies.

    awh ik gh niet ;o


    Peunutbutter smells like peanuts.

    Ik ga daar ook heen :'D


    --