• Mag school een vriend van mij wegsturen omdat hij gay is?

    dat mag toch niet :[ noujaa ik zit best wel op een christelijk school en mij wouden ze ook al wegsturen om dat ik zwart haar heb, geen rok draag en tattoo en piercing heb ^^

    een school mag dat tocht niet??


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Wat denk je zelf :'D
    Tuurlijk niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, dat is echt dikke discriminatie. Wij zijn ook een christelijke school, maar bij ons mogen homo's ook gewoon hand in hand lopen op school (al is er maar één koppel die dat doet).


    Life is hard and then we die

    van dat gay : nee, dat mag niet
    piercings & tattoo : als dat in het reglement staat dat het verboden is, dan zouden ze je wel mogen wegsturen

    Absoluut niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Woow, vaag. :8
    Ik vind dat niet kunnen hoor. ;o
    Bij ons op school mag echt veel.

    Christelijke scholen doen dat ja, omdat je volgens het christendom eigenlijk geen homo mag zijn.
    Maar ja, er zijn wel meer dingen in het christendom die niet helemaal kloppen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dognes schreef:
    Woow, vaag. :8
    Ik vind dat niet kunnen hoor. ;o
    Bij ons op school mag echt veel.


    bij ons mag je echt niks :[
    je mag in de pauze niet van het plein, niet roken echt niets behalve binnen blijven :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Christelijke scholen hebben toch andere regels als openbare?
    Ik zit op een openbare, en daar doen ze eigenlijk alleen moeilijk als je een pet draagt in de klas :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Lucidity schreef:
    Christelijke scholen doen dat ja, omdat je volgens het christendom eigenlijk geen homo mag zijn.
    Maar ja, er zijn wel meer dingen in het christendom die niet helemaal kloppen.


    jaah idd maar niemand is bij ons gelovig maar ik moest weg van me oude school van jeugdzorg ^^ en die hebben me toen hier heen gestuurd k*t school ^^


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Lucidity schreef:
    Christelijke scholen doen dat ja, omdat je volgens het christendom eigenlijk geen homo mag zijn.
    Maar ja, er zijn wel meer dingen in het christendom die niet helemaal kloppen.


    Zoals bisschopen die pedofielen zijn :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Het feit dat hij homo is, betwijfel ik.. De tattoo's en piercings.. Als het in het reglement staat, mag je straf krijgen of zelfs van school gestuurd worden..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het mag wel, omdat het een christelijke school is. En het christendom tegen homo zijn is. Maar het is wel belachelijk, dat wel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Adored schreef:
    (...)

    Zoals bisschopen die pedofielen zijn :Y)

    Onder andere ja :'D En de hele basis van het geloof X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bij ons op school is er ook een meisje weggestuurd omdat ze lesbisch was, maar ok, ze stond nu ook wel uitbundig te zoenen met haar vriendin voor het secretariaat, en in ons reglement staat dat koppels bij elkaar mogen zijn, maar niet té overdreven, maar dat was wel overdreven, maar het was al de 5de keer dat ze iets mispeuterde.

    OT: het is onfair dat ze hem dààrom wegsturen, en zolang er niks in het reglement staat over tattoo's en piercings enzo, mogen ze je niks doen.

    Duuuuh tuurlijk niet. Maar aangezien jouw christelijke school...


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.