• Dankzij Louisiana's topic kwam ik op het idee 8D
    Wat luisteren jullie ouders?
    Mijn vader luistert vanalles, maar voornamelijk Turkse en oude muziek.
    Mijn moeder... ook gewoon van alles maar Nothing Else Mathers van Metallica is haar lievelings liedje.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 21:09 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    *Pap: Klassieke muziek & klassieke rock (AC/DC,...)
    *Mam: Klassieke rock (Led Zeppelin,..), pop en hair metal (maar dat hoort ook bij Klassieke rock)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ze luistert graag dingen zoals pink enzo maar mijn broetje zit in een koor dat nogal beroemd is hier in nl dus af en toe Matheus

    vader: uuh, oud raar muziek x'D
    moeder: Metallica, Nirvana enz : D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Mijn moeder alleen naar Marco borsato :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Mijn pa ook voornamelijk Turkse muziek - hij is overigens Nederlands - mijn moeder 80's pop, maar dat is op zich niet vreemd aangezien ze dit ook zong in clubs.


    No growth of the heart is ever a waste

    Moeder: vooral jazz.
    Vader: Colplay vindt hij goed, maar hij luistert heel graag klassieke muziek.


    Only losers can act the way you do

    Moeder; Clousea
    Vader; Franse dingen, André Hazes, schlägergezeik.

    Vader; Geen idee, Coldplay en Moby vind hij leuk.x)
    Mama; Van alles wel, maar Scream/Metal en Rock vindt ze echt verschrikkelijk.


    everything, in time

    Mijn ma houdt van Pink Floyd, David Bowie en nog iets waar ik even niet op kan komen. Mijn pa houdt van alle muziek van zijn tijd. Jaren 70-80. Je wil niet weten hoeveel cd's ie heeft en hoeveel platen hij had. En natuurlijk stiekem downloaden hea :P Pa zijn lievelingsband is Deep Purple.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 20:02 ]


    "Let them eat cake!"

    Mijn vader houd van de Bee Gees en mijn moeder luistert graag naar Anastacia


    All this dampness is damp.

    M'n ma en ik zijn helemaal fan van Roxette ^^ En ze houdt ook van Abba en Bruce Springsteen :'D
    M'n pa houdt van alles. Van Andre Hazes tot Iron Maiden ^^


    Caution first, always.

    Mijn luisteren meestal gewoon naar de radio. Anders is het vrij normale muziek.

    Mijn moeder: Emilie Autumn, Nightwish, WT, Lady Gaga. Eigenlijk precies hetzelfde als mij.
    Mijn vader: Allerlei oude muziek & Nederlandse pokkieherrie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn moeder luistert niet echt muziek, maar ze vind ABBA wel geweldig geloof ik
    Mijn vader vanalles.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vader weet niet eigelijk en mijn moeder naar stomme nederlandstalige en andere stomme muziek XD


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.