• Heee there,
    ik vroeg me af wie van jullie wel eens fanbrieven naar de jongens heeft gestuurd? via dat fan-adres of via een ander adres.
    En of jullie ooit antwoord hebben gekregen van de jongens, i.p.v de medewerkers die handtekeningen kopiëren en opsturen?
    xoxo

    Ik ben geen fan en heb ook nog nooit een brief verstuurt naar hun, maar in de hitkrant, die ik een maand geleden kreeg, staat wel hun fam adres. Ik weet niet of je die al hebt?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nope, ik heb nog nooit een brief gestuurd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben geen fan, dus ik heb nog nooit wat gestuurd.

    Maar ik denk dat je geen antwoord krijgt hoor. Volgens mij krijgen die zoveel brieven dat het onmogelijk is om op allemaal te antwoorden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb ooit wel is een brief gestuurd, hahaha ik schaam mij dood als ik eraan terug denk wat er allemaal instond. ;D

    & na 2 maanden ofso heb ik wel zo'n kaartje teruggekrege waar hun handtekeningen opgedrukt stonden, ja dat duidelijk van medewerkers kwam.x')
    Maar ik verwachte ook geen brief terug hoor van de jungs zelf:Y)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 21:42 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    nog nooit iets terug gehad :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    2 jaar geleden heb ik wel eens een brief geschreven, maar kheb nooit een antwoord gehad XD volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan en ligt hij nu in Oezbekistan ofzoo ><


    some feelings never change

    Nog nooit gedaan, maar ik ga dat denk ik nog wel doen (:


    Bill Kaulitz (LL)

    Ik had dat ooit met een vriendin gedaan, maar echt een marginale. Met een cadeautje voor Georg erin. Maar we hebben nooit iets terug gehad, zelfs niet eens een gedrukt kaartje ofzo. ><


    Tanya is de beste.

    Ik, ooit lang geleden met een vriendin samen. Volgens mij naar de studio. -vergeten-


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ooit, nooit wat terug gekregen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb ooit eens een postpakket voor hun verjaardag gestuurd en nog brief, niets terug gekregen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als je antwoord terug wilt moet je een gefrankeerde enveloppe met jou adres in de envelop doen bij je brief en pas dan krijg je antwoord terug, naja antwoord, het is gewoon een kaartje waar de jongens opstaan en hun handtekeningen duidelijk erop gedrukt staan.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    THxCandy schreef:
    Als je antwoord terug wilt moet je een gefrankeerde enveloppe met jou adres in de envelop doen bij je brief en pas dan krijg je antwoord terug, naja antwoord, het is gewoon een kaartje waar de jongens opstaan en hun handtekeningen duidelijk erop gedrukt staan.

    Dat heb ik dus gedaan, vorige jaar (2008) en dit jaar (2009) voor de twins hun verjaardag samen met een vriendin, we kregen ook gewoon een gedrukt kaartje terug.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    NYC schreef:
    Ik ooit, nooit wat terug gekregen.


    I hope you die :3

    KissxTell schreef:
    Ik heb ooit wel is een brief gestuurd, hahaha ik schaam mij dood als ik eraan terug denk wat er allemaal instond. ;D

    & na 2 maanden ofso heb ik wel zo'n kaartje teruggekrege waar hun handtekeningen opgedrukt stonden, ja dat duidelijk van medewerkers kwam.x')
    Maar ik verwachte ook geen brief terug hoor van de jungs zelf:Y)


    En het aderes daarvan is? :]
    Ik wil ook wat stuuren :].


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.