• Mijn vriendinnen zijn weer bezig. Die uit dít topic.

    Ze zitten nu al de hele week tegen me te schelden en ook tegen T [mijn ex dus]. Ze hebben me o.a. een kk-hoer genoemd en hem noemen ze nog steeds een verkrachter. We worden er beiden gek van, maar school wil er niets aan doen.

    Wie is hier toevallig huurmoordenaar?
    Wat zouden jullie doen in dit geval?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou ze negeren.
    En zeggen dat ze moeten stoppen.


    Never run out of reasons to smile...

    Keihard nergeren, of als je hun ouders kent, het tegen hun zeggen misschien.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Leuke vriendinnen heb jij.
    Ik zou ze gewoon negeren, en misschien gewoon een keer keihard de waarheid vertellen. Dan maar met iets meer geweld. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    NURDiiEKEEKS wilt later huurmoordenaar van beroep worden (krul)


    I hope you die :3

    Hauntedsoul schreef:
    NURDiiEKEEKS wilt later huurmoordenaar van beroep worden (krul)


    Huurmoordenaar en Seriemoordenaar =']


    The magic will never end.

    IK IS HUURMOORDENAAR :'D

    kidding xD

    Maare dude wat een tering wijven. Nja weetje dat zeg ik wel, dat het kk woordt erbij staat maakt nog neit eens zoveel verschil...

    maar like... ik dacht dat ze je zo nodig wilde beschermen..? nou blijkbaar dus neit, ze noemde je een hoer schat o.o Terwijl ze er eerst nog heilig van overtuigd waren dat hij je gewoon had verkracht.. -.-' Echt waar, dat zijn dus geen vrienden. Ik ga neit zeggen dat het geen goede vrienden zijn, want het zijn gewoon geen vrienden. Die doen dta niet, wat ze deden ging al te ver... maar ze meoten je op je woord kunnen geloven, en als ze jou "uit bescherming" dan ook nog een kk-hoer noemen.. Pfft... nee, dat zijn echt geen vriendinnen...


    natuurlijk doen mensnen wellus dingen waar ze spijt van hebben, dus inprincipe heb je twee keuzes...

    je dumpt ze...
    of je gaat met ze praten en probeert het weer goed te maken en ze ervan te overtuigen dat je het vrijwillig deed en dat je dus al helemaal geen hoer bent. speel op hun gevoel in.



    het ligt er maar net aan wat je wilt, er zijn maar 2 keuzes: er mee kappen of ze houden...


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Lekkere vrienden zijn dat, als ik jou was zou ik hun gewoon laten vallen en optrekken met de mensen die jou geen kanker toewensen.

    Het is moeilijk wat ik nu ga zeggen, maar probeer die mensjes gewoon te negeren. Ze hopen op een reactie en als je die niet geeft is de lol voor hun er al snel af.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    Lekkere vrienden zijn dat, als ik jou was zou ik hun gewoon laten vallen en optrekken met de mensen die jou geen kanker toewensen.

    Het is moeilijk wat ik nu ga zeggen, maar probeer die mensjes gewoon te negeren. Ze hopen op een reactie en als je die niet geeft is de lol voor hun er al snel af.


    OHMUNGODKES.
    jij hebt zekerweten gelijk :]


    I hope you die :3

    Wacht, noemen die 'vriendinnen' van jou je kanker hoer? Jonge, ik zou slaan. Niet als ze het voor de grap tegen me zouden zeggen maar echt als ze het meenden had ik er op los geslagen hoor. Dat noem ik gewoon geen vriendinnen hoor. Zeg dat ze zich er buiten moeten houden. Het is lief dat ze je willen beschermen, maar als ze te ver gaan moet je ze gewoon vertellen dat het ze geen moer aan gaat wat jij allemaal doet en dat ze hem daarvoor niet lastig moeten vallen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Negeer ze.
    En zeg gewoon: 'Wat zouden jullie ervan vinden, als je vrienden je kankerhoer noemen?'
    stelletje kinderachtige mensjes. ;x


    Smiling but close to tears.

    Reaper schreef:
    Wacht, noemen die 'vriendinnen' van jou je kanker hoer? Jonge, ik zou slaan. Niet als ze het voor de grap tegen me zouden zeggen maar echt als ze het meenden had ik er op los geslagen hoor. Dat noem ik gewoon geen vriendinnen hoor. Zeg dat ze zich er buiten moeten houden. Het is lief dat ze je willen beschermen, maar als ze te ver gaan moet je ze gewoon vertellen dat het ze geen moer aan gaat wat jij allemaal doet en dat ze hem daarvoor niet lastig moeten vallen.


    Amen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Pearls schreef:
    Ik zou ze negeren.
    En zeggen dat ze moeten stoppen.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    geesz!
    wie is T? is dat die met die hanglip?


    AAP

    Duidelijk laten maken dat ze moeten stoppen. Anders sla je ze gewoon, misschien weten ze dan dat ze echt op moeten houden.


    "Let them eat cake!"

    Dat klinkt niet als echte vriendinnen ;o Ik zou ze eens goed de waarheid vertellen, en daarna gewoon negeren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.