• Op mijn school heb ik 3 keer per week wiskunde en die wiskunde leraar is slecht gewoon slecht meestal gooien ze ontbijtkoek maar donderdag gooiden ze een banaan een gele banaan vinden jullie dit kunnen reageer ik vond het wel grappig


    Mijn geheim is geheim

    Ik vind dat wel grappig?


    Smiling but close to tears.

    Het is fijn als je even met leestekens schrijft. Goh, ik ben weer een zeikerd vandaag.
    Ik vind het grappig maar tegelijker tijd ook best wel ranzig.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 15:46 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het eerder vies. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Ik vind het eerder vies. ;x


    I'm just a little girl in a big mean world.

    ik vind het echt grose x; maarja, dat is mijn mening. bij mij gooien ze altijd met borrelnootjes.


    Destroy what destroys you.

    Bah.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Haha, ik vind het wel cool :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het laag.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Ik vind het laag.

    tuurlijk, heb ik ook wel eens gedaan (Maar dan met een appel, die zijn harder, ik kreeg niet eens de schuld O,o)


    Alis volat propriis

    Ravel schreef:
    Haha, ik vind het wel cool :'D


    I hope you die :3

    Poseidon schreef:
    Het is fijn als je even met leestekens schrijft. Goh, ik ben weer een zeikerd vandaag.
    Ik vind het grappig maar tegelijker tijd ook best wel ranzig.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Eigenlijk vind ik het helemaal niet grappig? Je kan toch wel een beetje respect opbrengen voor een leraar. Ik heb ook leraren die slecht zijn, irritant zijn of ik gewoon haat, maar dan ga ik ook geen eten naar hun hoofd toe gooien? Vliegtuigjes, oké, maar daar zijn we inmiddels ook wel overheen. Eten gooien is gewoon ranzig en sneu. -mijn mening-


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik vind het niet grappig. Eerder sneu voor die leraar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Psychic schreef:
    Ik vind het laag.


    I need you like a heart needs a beat